Microsofti Digital Trend 2015 analüüsist selgub, et tarbijad soovivad kujundada oma digitaalset identiteeti ja nad eelistavad olla ainulaadsed. Seepärast peavad kaubamärgid ja firmad pakkuma võimalikult eksklusiivseid elamusi, lähtudes tarbijate kohta kogutud andmetest. Kui tarbijad tunnevad, et neile pakutakse midagi erakordset, on suurem võimalus, et nad jagavad enda kohta rohkem isikupäraseid andmeid.
Mõningad väljavõtted analüüsist: - 49 protsenti saavad aru, et ettevõtted koguvad nende kohta andmeid ja neid andmeid peetakse väärtuslikeks. Seevastu ei tea nad, kuidas ise saada kasu neist andmetest, mida nad enda kohta annavad. Järeldus: ettevõtted peavad rohkem andma ja olema ennekõike andjana avatumad, et tarbijatelt andmeid koguda. - 57 protsenti ütleb, et nad tahavad saada paremat kontrolli oma isiklike andmete üle. Nad mõistavad, et ei suuda oma digitaalset jalajälge kustutada, kuid nõuavad tugevamat mõju oma digitaalse profiili üle. - 48 protsenti oletab, et kaubamärkidel on nende kohta juba piisavalt palju teavet, nüüd on vaja pakkuda neile sobivaid tooteid. - 55 protsenti otsib nišitud sotsiaalseid seoseid (meediat) ja nišitud digitaalseid teenuseid. Digital Trends - Microsoft Advertising advertising.microsoft.com Microsoft’s study, Digital Trends 2015, curates our perspective on consumers’ expectations for digital, and illuminates the current and future implications for brands. |