Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine - Meil on hea meel, et pärast rännakuid erinevates kunstikoolides ning enda jagami...

Lisa oma blogi
Meil on hea meel, et pärast rännakuid erinevates kunstikoolides ning enda jagamist animatsiooni ja disaini vahel on tee meieni leidnud Imagine uus disainer Kristiina Randrüüt (klõbista aplausiks hiire paremat klahvi!).

Kui Kristiina mõtleb ägedale reklaamile, löövad talle esimesena pähe Kristiine Keskuse muusikavideo (jee, meie tehtud!), Durexi õhupalliloomad, Dove "Real Women" kampaania, Diesel "Fuel for Life" lõhnaõli, Draakoni kommi seeriad ja Coca-Cola videoreklaamid.

Kuid uurisime Kristiinalt esimesel tööpäeval ka olulisemate teemade kohta. Näiteks selgus, et kui Kristiina saaks loom olla, siis samastuks ta kõige paremini koaalaga. Lisaks panime proovile tema selgeltnägijavõimed ning palusime tal ennustada, kellest saab tema lemmikkolleeg. Kristiina osutas - mitte näpuga, vaid naiselikult ja viisakalt - meie AD Sille peale! It's a sign!