Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - "Meeles tuleb pidada, et ettevõte on organisatsioon, mis koosneb inimestest. Kui...

Lisa oma blogi
"Meeles tuleb pidada, et ettevõte on organisatsioon, mis koosneb inimestest. Kuigi inimesed kasutavad sotsiaalmeediat eraisikuna, võib nende FB-käitumine mõjutada ka nende tööandja mainet," ütleb Hill & Knowlton juhatuse liige ja konsultant Inge Rumessen. Kas Eesti ettevõtted oskavad sotsiaalmeedia võimalusi ära kasutada? Arvamust avaldavad Allar Tankler (Corpore), Inge Aive Hiiepuu (LH Concept). Inge Rumessen (H&K) ja Heikki Sal-Saller (In Nomine).


Kriisi korral ei oska Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat piisavalt hästi kasutada
www.best-marketing.ee
Suhtekorraldajad mainivad Estonian Airi, Statoili, Hesburgerit ja Elioni.