MEDIACOMI SIRLI NÜÜD PROJEKTIJUHI ROLLIS!
Meie staažikas trüki- ja välimeedia planeerimise spetsialist SIRLI TIKAN jätkas sel kevadel MediaComis projektijuhina. Loe lähemalt Sirlist ja tema teekonnast meediamaastikul. Tegemised enne MediaComi ------------------------------------------------------------- Oma lapsepõlve ning esimesed kooliaastad veetsin Sakus ja edasi läksin Tallinna Reaalkooli. Bakalaureusekraadi omandasin finantsi erialal ning hetkel ootab TTÜ-s kirjutamist turunduse magistritöö. Nüüd tagasi vaadates tundub finantsi ja turunduse kombineerimisel asjade loogiliseks jätkuks just meediaagentuur. Oma igapäevaelus leian alati aega erinevateks kultuuriüritusteks (kontserdid, teatrietendused, festivalid), suveõhtutel käin jalgrattaga sõitmas, talvisel perioodil naudin pilatest ning pikemal puhkusel olles eelistan uusi kultuure ja riike avastama sõita. Mina ja MediaCom -------------------------------------------------------------- MediaComis alustasin esmalt reklaamiassistendina, seejärel kasvasin suurepäraste õpetajate käe all prindi- ning välimeedia planeerijaks. Tänasel päeval olen aga projektijuht, seega tunnen, et olen MediaComis veedetud aja jooksul olnud erinevates rollides ning näinud selle valdkonna mitmekülgsust. Oma töös puutun kokku mitmesuguste valdkondade esindajatega, alates igapäevastest teenustest, lõpetades meestele suunatud toodetega. Seetõttu on projektijuhi jaoks väga oluline kõikides nendes valdkondades oma teadmisi täiustada ja klienti mõista. Samas peab suutma end panna erinevatesse rollidesse ja mõelda nii, nagu kliendid mõtlevad ja tegutsevad - siinjuures aitab inimpsühholoogia tundmine. Meediaplaneerimise arengutest -------------------------------------------------------------- Kindlasti liigub kogu turg rohkem sisuloome poole, mille alustalaks on kliendi toote ja selle tarbija hea tundmine. Läbimõeldud ja statistiliselt põhjendatud meediaplaanid kui agentuuri üks peamistest kvaliteedinäitajatest on oma tähtsust ära andmas. Juurde tuleb oskus luua partnerlussuhteid erinevate valdkondade spetsialistidega. Samuti ka võimekus jõuda tulemusteni meeskonnaga, kellel ei pruugi olla varasemat koostöökogemust, kuna see moodustatakse eesmärgiga lahendamaks konkreetne ülesanne. Sünergiast meedia- ja reklaamiagentuuride vahel on palju räägitud. Tulevikus peavad meediaagentuurid oma partnerite ringi kõvasti laiendama, kaasates ka kanaleid sisuliste lahenduste arendamisse. Mõttesädemeid... -------------------------------------------------------------- Ole see, kes sa oled ja õiged asjad jõuavad sinuni. |