Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - MEDIACOM VÕTAB TÖÖLE SUURKLIENDIHALDURI-ANALÜÜTIKU. Sa oskad näha numbrite taha...

Lisa oma blogi
MEDIACOM VÕTAB TÖÖLE SUURKLIENDIHALDURI-ANALÜÜTIKU.

Sa oskad näha numbrite taha ja panna neid endaga „kõnelema“. Sulle meeldib struktuur, kord ja loogika. Sa tunned meediaturgu ja selle dünaamikat või oled valmis sukelduma selle valdkonna sügavustesse. Sa usud, et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes.

Kui Sinu vastus neile küsimustele on JAH, siis oled oodatud kandideerima MediaComi suurkliendihalduri-analüütiku ametikohale. Otsime oma meeskonda inimest, kes on valmis vastu võtma väljakutse koordineerida ühe rahvusvahelise suurkliendi meediakampaaniaid ning pakkuda antud kleindile analüütilist tuge otsuste langetamisel.

__________________________________________
KES ME OLEME?

MediaCom on üks Eesti tugevaimatest meediaagentuuridest, kes soovib pakkuda oma klientidele häid lahendusi reklaamikampaaniate planeerimisel. Sellised tugiüksused nagu MediaCom Interaction, MediaCom BusinessScience ja MediaCom Beyond Advertasing aitavad MediaComi meeskonnal orienteeruda turutrendides ning kõnetada kliendi õiget tarbijat efektiivsel ja looval moel.

__________________________________________
SINU PEAMISTEKS TÖÖÜLESANNETEKS ON:

• tervikpildi omamine meediaturul toimuvate muutuste kohta ning kliendile lahenduste väljapakkumine meediakampaaniate efektiivsuse suurendamiseks;
• kliendi meedia ostuprotsessi ettevalmistamine, läbirääkimised meediakanalitega ning järelvalve ostutingimuste täitmise üle nii kanali kui kliendi poolt;
• meediauuringute andmetega töötamine ja analüüsimine põhjendamaks ettepanekuid kliendi meediaplaneerimise ja –optimeerimise kohta;
• mitmete reklaamikampaaniate eri etappide haldamine ja koordineerimine üheaegselt ning vastavuses MediaComi projektijuhtimise standarditega;
• vajadustepõhine aruandlus nii kliendile kui rahvusvahelisele MediaComi meeskonnale.

__________________________________________
PAKUME SULLE:

• võimalust töötada ühe tuntuima rahvusvahelise brändiga;
• huvitavat ja harivat koostööd nii MediaCom Worldwide kui ka Baltikumi meeskondadega;
• Sinu enda erialaste teadmiste ja annete praktilist rakendamist ning edasiarendamist väga kiiresti muutuvas reklaamivaldkonnas;
• oma teadmisi, kogemusi ja meeskondlikku tuge selles ametis õnnestumiseks;
• mõnusalt mugavat, asjaliku ja inspireeriva õhkkonnaga kontorit.

__________________________________________
KANDIDEERIMISEL TULEB KASUKS:

• kõrgharidus turunduse, ärijuhtimise või matemaatilise statistika alal;
• varasem töökogemus meediaagentuuris või meediakanali poole peal;
• Excel programmi valdamine heal või väga heal tasemel;
• väga hea inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
• analüütiline mõtteviis.

Oma CV saada palun aadressile konkurss@mediacom.ee 30.septembriks (k.a.)