MEDIACOM VÕTAB TÖÖLE MEEDIAPLANEERIJA
Kas Sa nõustud väitega, et teatud toodete ja teenuste puhul on ajalehed ja ajakirjad jätkuvalt üks tõhusamaid reklaamisõnumi edastamise kanaleid või märkad huvitavaid kampaanialahendusi liikudes tänavatel, kauplustes ja üritustel? Kas Sa tunned end mugavalt numbritega töötades ja usud, et meeskonnatöö loob võimaluse saavutada enamat kui üksinda tegutsedes? Kui Sinu vastus neile küsimustele on JAH, siis oled oodatud kandideerima nimetatud ametikohale, sest MediaCom otsib oma meeskonda inimest, kes on valmis vastu võtma väljakutse saada asjatundjaks prindi- ja välimeediakampaaniate küsimustes. KES ME OLEME? MediaCom on üks Eesti tugevaimatest meediaagentuuridest, kes soovib pakkuda oma klientidele häid lahendusi, kuidas reklaamikampaania sõnumeid viia õigete tarbijateni kuluefektiivselt ja loovalt. Meediaplaneerija peamisteks tööülesanneteks on: • töötamine meediauuringute andmetega ja nende analüüs, leidmaks toimivad sihtrühma tabamise ja mõjutamise meediaväljundid; • meediaplaneerimine, alates meediapakkumise koostamisest kuni meediakampaania järelanalüüsini; • out-of-the-box lahenduste genereerimine nii print- kui välimeedia jaoks ning nende elluviimine; • mitmete kampaaniate eri etappide haldamine üheaegselt ning oskus töötada koostöös erinevate meeskondade ja spetsialistidega; • suhtlemine meediakanalitega meediakampaaniate korraldamise ning reklaamivõimaluste kaardistamise küsimustes, lisaks hinnaläbirääkimised. PAKUME SULLE: • ametialast väljaõpet suure töökogemusega kolleegide juhendamisel; • võimalust töötada nii rahvusvaheliste kui Eesti tuntuimate ettevõtete reklaamikampaaniatega; • Sinu enda erialaste teadmiste ja annete praktilist rakendamist ning edasiarendamist väga kiiresti muutuvas reklaamivaldkonnas; • oma teadmisi, kogemusi ja meeskondlikku tuge selles ametis õnnestumiseks; • mõnusalt mugavat, asjaliku ja inspireeriva õhkkonnaga kontorit. KANDIDEERIMISEL TULEB KASUKS: • Excel programmi valdamine heal või väga heal tasemel; • inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas; • kõrgharidus reklaami või turunduse alal; • varasem töökogemus (või erialane praktika ülikooli ajal) reklaami- või BTL-agentuuris. Oma CV saada palun aadressile konkurss@mediacom.ee 30.aprilliks (k.a) |