Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Me ei suutnud pilti muuta. Seekord.

Lisa oma blogi
üldCannes Young Lions Cyber kategoorias osales tänavu rekordarv tiime. Nende riikide seas ka Eesti, keda esindas Imagine koosseisus copywriter Oliver Lomp ja disainer Agnus Laane. Kokku said 45 riigi parimad noored reklaamitegijad, kellest enamus pidid Cannesisse pääsemiseks läbima tiheda konkurentsisõela kodumaa eelvõistlusel. Briif oli tegelikult üsna lihtne – maailmas on praegu 58 miljonit inimest, kellel pole ühel või teisel põhjusel võimalik kooliharidust omada. Survestamaks maailma riikide liidreid, kes kogunevad septembris ÜRO järjekordsele istungile, et selle probleemi osas midagi ette võtta, alustati allkirjakogumiskampaaniaga #UpForSchool, mille eesmärk on ambitsioonikas: saada läbi aegade suurimaks petitsiooniks. Tiimide eesmärgiks oli luua lahendus, mis aitaks digitaalselt koguda... View Article