Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Age - Neljapäeval, 28. aprillil, korraldasid McCann Worldgroupi Eesti esindajad reklaa...

Lisa oma blogi
Neljapäeval, 28. aprillil, korraldasid McCann Worldgroupi Eesti esindajad reklaamiagentuur Age McCann ja meediaagentuur Inspired Universal McCann oma klientidele kevadseminari McCann Academy.

McCann Academy näol on tegemist Inspiredi poolt 2006. aastal käima lükatud ja käesolevast aastast koos Age McCanniga korraldatava seminaride sarjaga. Selleaastase seminari teemaks oli süsteemsus turunduses.

Seminaripäeva juhatas sisse Tamar Chelouche Iisraelist, kes tutvustas osalejatele SIT (Systematic Inventive Thinking) meetodit. SIT aitab ettevõtetel saavutada suuremat edu, muutes ettevõttesisese innovatsiooni jätkusuutlikuks ning pakub selleks läbimõeldud metodoloogiat ja konkreetseid tööriistu. SIT esindaja Eestis, Lätis ja Leedus on Age McCann.

Seminari teises osas tutvustas Inspired UM elustiilist lähtuvat turundust ja GFK Roper Consumer Styles uuringut, mis võimaldab leida just inimeste elustiilist ja tarbimisest lähtuvat kommunikatsioonikeelt ning sõnumi edastamiseks sobivamaid meediakanaleid. Päeva viimane osa keskendus sellele, kuidas sotsiaalmeedias süsteemselt ja tulemuslikult ettevõtete turundamist ning kommunikatsiooni korraldada.

Õhtu lõppes sarmika jazz-laulja Anna Buturlina kontserdil, kes tegi ka päeval seminaril osalejatele üllatuse, esitades ainult neile õhtuse muusikaelamuse sissejuhatuseks kauni klaveripala.


McCann Academy 2011
Neljapäeval, 28. aprillil, korraldasid McCann Worldgroupi Eesti esindajad reklaamiagentuur Age McCann ja meediaagentuur Inspired Universal McCann oma klientidele kevadseminari McCann Academy.

McCann Academy näol on tegemist Inspiredi poolt 2006. aastal käima lükatud ja käesolevast aastast koos Age McCanniga korraldatava seminaride sarjaga. Selleaastase seminari teemaks oli süsteemsus turunduses.

Seminaripäeva juhatas sisse Tamar Chelouche Iisraelist, kes tutvustas osalejatele SIT (Systematic Inventive Thinking) meetodit. SIT aitab ettevõtetel saavutada suuremat edu, muutes ettevõttesisese innovatsiooni jätkusuutlikuks ning pakub selleks läbimõeldud metodoloogiat ja konkreetseid tööriistu. SIT esindaja Eestis, Lätis ja Leedus on Age McCann.

Seminari teises osas tutvustas Inspired UM elustiilist lähtuvat turundust ja GFK Roper Consumer Styles uuringut, mis võimaldab leida just inimeste elustiilist ja tarbimisest lähtuvat kommunikatsioonikeelt ning sõnumi edastamiseks sobivamaid meediakanaleid. Päeva viimane osa keskendus sellele, kuidas sotsiaalmeedias süsteemselt ja tulemuslikult ettevõtete turundamist ning kommunikatsiooni korraldada.

Õhtu lõppes sarmika jazz-laulja Anna Buturlina kontserdil, kes tegi ka päeval seminaril osalejatele üllatuse, esitades ainult neile õhtuse muusikaelamuse sissejuhatuseks kauni klaveripala.