Viimase poole aasta jooksul on meid kutsutud paljudele üritustele esinema. Pole jõudnud kõikidest nendest ülevaadet siiani anda. Seetõttu teeme ühe kiire kokkuvõtte siinkohal nendest: Mailbow e-maili turunduse seminar: kuigi SmartAD tegutseb peamiselt bännerreklaami …
Continue reading →
Viimase poole aasta jooksul on meid kutsutud paljudele üritustele esinema. Pole jõudnud kõikidest nendest ülevaadet siiani anda. Seetõttu teeme ühe kiire kokkuvõtte siinkohal nendest:
- Mailbow e-maili turunduse seminar: kuigi SmartAD tegutseb peamiselt bännerreklaami valdkonnas on aeg-ajalt meil kokkupuude olemas e-maili turunduse temaatikaga. Veebruaris saigi tutvustatud kuidas SmartAD suudab teha sihitud reklaami internetis kasutades enda Evolution Profile’i tehnoloogiat ning kuidas saaks e-maili turundajad sellest kasu lõigata.
- Pärnu Turunduskonverents: Kuna selle aasta turunduskonverentsi teemaks oli “Saatuslik pakkumine” ehk räägiti sellest kuidas väärtuspakkumise muutmise kaudu on suudetud turgu võita, siis kutsuti meid sinna tutvustama SmartAD’i rebrandingu lugu ehk kuidas meist sai “The first Addresstising Company in the world”
- Business Tigers konverents Lätis: Viimased aastad on Läti Äripäev (Dienas Bizness) ja CVMarket üheksoos läbi viinud ettevõtjatele suunatud konkursi “Business Tigers”. Sel aastal kutsuti konkursi lõppüritusele esinema ka SmartAD’i asutaja Rando Rannus, kes tutvustas SmartAD’i lugu ning õppetunde, mis asutajad on ettevõtjatena saanud.
- Internetiturunduse Eliitlaager: Eesti internetiturundajate tippüritusel sai seekord käidud tutvustamas ka seda mis äri SmartAD & tema konkurendid ajavad ning mis kasu sellest saaks lõigata turundaja. Ettekande võib leida siit.
- Teadlaste Öö Festivali teaduskonverents: Ahhaa keskuse eestvedamisel läbiviidava konverentsi peateema oli sel aastal “Sina oled katsejänes”. Kuna me igapäevaselt kaardistame inimeste tegevust internetis, siis sai tutvustatud mis uusi võimalusi taoline kaardistamine reklaamijatele võimaldab ning teisalt mis dilemmasid see omakorda lõpptarbijatele tekitab.
Kõikide nende esinemiste ühisosaks on meie uus lähenemine internetireklaamindusele, kus laiamahuliste andmete pealt on võimalik teha palju targemaid turunduslikke otsuseid. Eks näis millal taoline arusaam jõuab massidesse ning iga turunduskampaania kohustuslik osa saab olema SmartAD’i reklaamitehnoloogia kasutamine :-).