Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Luksusbrändil on täielik vabadus määrata hindasid. Ostes Shanghai ööklubist ühe...

Lisa oma blogi
Luksusbrändil on täielik vabadus määrata hindasid. Ostes Shanghai ööklubist ühe pudeli Royal Salute viskit, tuleb välja käia 1000 €. Sellepärast tegelevad paljud finantskontsernid luksusbrändide haldamisega, näiteks maailma suurim varahaldus- ja luksusbrändide konglomeraat LVMH on enam kui 60 luksusbrändi omanik, sh Dior, Louis Vuitton, Kenzo, Marc Jacobs, Zenith. Katusorganisatsiooni kogukäivet on võrreldud miniversiooniga Saksamaast.


Brändiarendus – kas teadus või kunst?
www.best-marketing.ee
Internetiturundusfirma DDR brändistrateeg ja sotsiaalmeedia turundaja Remy Konimois analüüsib brändiarenduse psühholoogilist taustsüsteemi luksusbrändide kontekstis.