Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Loovad kampaaniad kergitavad aktsiate hindu

Lisa oma blogi
THomasTHomasEelmisel nädalal osalesin Baltic Besti seminaril Pärnus ja pean ütlema, et üritus oli kindlasti inspireeriv kui mitte kasulik. Seminari tipphetk oli kindlasti Cannes Lionsi korraldaja Phil Thomase ettekanne. Kui Sa korraldad maailma suurimat loovusfestivali on üsna loogiline, et pead turunduse juures kõige olulisemaks loomingulisust, kuid Thomas kõlas usutavalt. Ta tõesti tegi ka ilmselt kõige suuremale skeptikule selgeks kreatiivsuse olulisuse. Thomas tõi mitmeid näiteid, kus just kõige loovamad kampaaniad tõstsid oluliselt market share'i ja kergitasid koguni aktsiahindu. Tema sõnul muutub kreatiivsuse efekt järjest tuntavamaks - kreatiivsed kampaaniad on alati vähemkreatiivsetest efektiivsemad. Loomingulisuse võti peituvat Thomase sõnul igas inimeses. Tuleb vaid vaadata enda sisse, analüüsida oma äri ja mõtlema, milliseid emotsioone peaksid inimesed sellega seoses tundma. Emotsioonid on loomingulisuse alus.   Phil Thomas Pärnus