Londonis toimub täna teist päeva eCommerce Expo 2013, kus on esindatud ka Imagine. Huvitava ettekande tegi e-maili turundusest Dela Quist firmast Alchemy Work.
Tema sõnul on e-maili turundus täna tänu sotsiaalmeedia pealetungile alahinnatud, kuna e-maili turundus on tänaseks juba vana meedia ja reklaamiagentuuride loovinimestele ebahuvitav, sest e-mailiga Cannesi lõvi ei võida. Samas tuletas ta turundajatele meelde, et e-mail on täna endiselt üks efektiivsemaid online turunduse kanaleid ja e-maili kasutajaid on igapäevaselt 3 miljardit inimest, mis on oluliselt korda rohkem kui nt. Facebooki kasutajaid. Mõned märksõnad: 1) No email = no engagement, ehk kui sa ei proovi e-mailitsi müüa, siis sa ei saa ka tarbijalt ostusignaali 2) Kui inimene liitub uudiskirjaga, siis ta järelikult on sinu brändist, tootest või teenusest huvitatud 3) Kui inimene avab uudiskirja, siis järelikult tekitasid sa oma uudiskirjaga temas tähelepanu ja sa oled lähedal müügile 4) Kui inimene klõpsab uudiskirjas olevale pakkumisele, siis järelikult on ta huvitatud ostmisest 5) Ärge arvake, et inimesed ei taha teie uudiskirja saada iga nädal, vaid iga kuu. Inimesed ei taha mitte midagi saada, mis neid ei huvita. Tehke uudiskiri huvitavaks ja saatke neile see välja kasvõi ülepäeviti. Mõelge, kuidas teie täna oma ettevõtte e-maili turundust ja uudiskirjade saatmist korraldate. Kui vajate abi, aitame hää meelega. Welcome www.ecommerceexpo.co.uk About eCommerce Expo is the UK's number 1 event dedicated to all aspects of selling online, taking place 2-3 October 2013 at London's Olympia. Read |