Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Peep Laja - Löfsberg pani lilla värvi endale kotti. Miks nad sellest nii huvitet? Sest värv...

Lisa oma blogi
Löfsberg pani lilla värvi endale kotti. Miks nad sellest nii huvitet? Sest värv töötab palju paremini kui mistahes logo. Ca 2a tagasi kirjutasin sellest: http://internetmarketing.ee/mis-on-logo-ja-korporatiivse-identiteedi-juures-olulisimad/ Mis sa sellest kõigest arvad?



Mis on logo ja korporatiivse identiteedi juures olulisimad?
internetmarketing.ee
Reklaamijad on ammustest aegadest pannud väga palju rõhku logole. Ettevõtted on kulutanud miljoneid kroone ja dollareid, tuhandeid töötunde, et luua omale suurepärane logo. Nüüd viimaste aastate uuringud näitavad, et logo stiilile ja kalligraafiale kulutatud aeg ja raha said raisatud, sest need pole...