Fännidest ei piisa, sest kui kasutaja fännib lehte, kuid ei näe sinu postitusi* oma seinal, oled tema jaoks praktiliselt nähtamatu. Siinkohal tulebki mängu Facebookile optimeerimine. Antud termin pole eriti levinud, kuid usun, et järjest rohkem inimesi hakkab tõmbama paralleele Facebookis ja Googles turundamise vahel. *Facebooki postitus = staatus, pilt, link, video, tag vms. Mõlemal on [...]
Fännidest ei piisa, sest kui kasutaja fännib lehte, kuid ei näe sinu postitusi* oma seinal, oled tema jaoks praktiliselt nähtamatu. Siinkohal tulebki mängu Facebookile optimeerimine. Antud termin pole eriti levinud, kuid usun, et järjest rohkem inimesi hakkab tõmbama paralleele Facebookis ja Googles turundamise vahel. *Facebooki postitus = staatus, pilt, link, video, tag vms. Mõlemal on nii reklaami võimalus kui tasuta turundamise võimalus. Googlel on PageRank ja selle järgi on kujundatud Facebooki EdgeRank. EdgeRank on aga palju kriitilisem, sest kui Googles määratakse kui kõrgel positsioonil otsingutulemustes ilmud, siis EdgeRank määrab kas postitus üldse jõuab kasutaja seinale. Võib olla ka nii, et tuhandetest fännidest ainult kümned näevad sinu postitusi, sest ülejäänud on su kas ise Mutenud või on EdgeRank selle nende eest ära teinud. Kuidas saada positiivset EdgeRanki?Põhimõtteliselt on EdgeRankil kolm faktorit: side, plahvatuslikkus ja värskus.
Kuidas siis mõjutada neid faktoreid sinu jaoks kasulikus suunas? Eks ikka väärtust pakkudes:
Praeguseks kõik. Järgmisena kirjutan ühest kontseptsioonist, mis kindlasti aitab sul tõsta Like’de ja fännide arvu, seega ära kaugele mine. Kui Facebook on sinu jaoks tähtis turunduskanal, siis kindlasti vaata ka Timo RohkemFanne lehte. Tead sa mõnda konkreetsemat võimalust oma EdgeRanki tõstmiseks? Jaga ka meiega. |