Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

WSI - Ligi 30% tarbijatest Eestis on vene keelt kõnelev elanikkond, mis on potentsiaal...

Lisa oma blogi
Ligi 30% tarbijatest Eestis on vene keelt kõnelev elanikkond, mis on potentsiaalne sihtrühma, kellele suunata eraldi turundustegevus. Vene keelne koduleht on paljudel ettevõtetel olemas, kuid põhiliselt Eesti turul tegutsevatel ettevõtetel jääb venekeelse lehe külastatavus sageli nõrgaks. Lihtsalt vene keelset lehte luues ei saa oodata, et sinna võluväel liiklus peale liigub. Võõrkeelse lehe lisamine eeldab ka vastavat turundustegevust. Loe meie projektijuhi Heiki esimest blogi postitust:
http://www.wsionline.ee/case-study-kuidas-turundada-venekeelsele-elanikkonnale-eestis


Case Study: Kuidas turundada venekeelsele elanikkonnale Eestis? - WSI Online
www.wsionline.ee
Vene keelt kõneleva tarbijaskonna käitumine erineb oluliselt eestlaste omast. kuidad turundada venelastele?