Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Lätis müüvad hästi toiduained ja joogid, mille nimes sisaldub sõna „eksport“. Se...

Lisa oma blogi
Lätis müüvad hästi toiduained ja joogid, mille nimes sisaldub sõna „eksport“. Seepärast tõigi Saku Lätis turule ekspordi-nimelise kalja. Üldiselt prevaleerib Läti joogiturul kaks trendi: poolehoid globaalsetele brändidele nagu Tuborg ja Carlsberg on kõvasti suurem kui Eestis (seda ilmselt paljuski tänu venekeelsele sihtrühmale), samas hinnatakse väikest ja armast kodumaist toodangut. 60% Lätis joodavast õllest juuakse 2-liitristest pudelitest. Eestis on 2-liitriste pudelite osakaal alla 30%. Joogitööstuses on Lätis konkurents suurem kui Eestis - Lätis on kolm suurt tegijat pluss väiksed armastatud õlletootjad, kellele samuti kaupluses riiulipinda eraldatakse. Lätis „kummardab“ Saku kaupmeeste ees rohkem kui Eestis. Äri tegemine Lätis on täna hea tulevikuväljavaatega ja üldiselt on Lätis tunda optimismi ja positiivsust. - Saku ja Aldarise turundusdirektor Kadri Ärm @ Best Practice seminar „Kuidas turundada edukalt Lätis“