Läinud nädala lõpus saabusime Heleniga Pantsuse Rivierasse, maailma tähtsaimale ja suurimale reklaamifestivalile Cannes Lions 2012. Olgu siinkohal ära toodud mõned põnevamad asjad, mida nende päevade jooksul õppinud oleme:
* Tulevikus kinno minnes tasub hoolega valida, mis värvi prillid ninale paned, sest sõltuvalt prillidest võivad su silmad kinolinalt püüda erikeelseid subtiitreid või sootuks erinevat filmi. * Nutitelefonide ja tahvelarvutite rakendusi ehk appe tiritakse umbes kümme korda enam kui mp3-sid iTunes'ist. * Kui sa oled vanem daam ning tarvitanud ohtralt vägijooke ja taarud ja räuskad paljastatud rindadega avalikus rannas, võid kõrvalviibijatele jätta üsna totaka mulje. * Tänapäeval puutuvad lapsed hardcore pornoga esmakordselt kokku juba 8-aastaselt. * Juba möödunud aasta seisuga veedetakse sotsiaalvõrgustikes rohkem aega kui internetiportaalides. * Väga mitmed ülirealistlikud printreklaamid on tegelikult loodud sajaprotsendiliselt 3D-programmide abil ning paljud need, mille puhul võiks vaat et mürki võtta, et pikki öid ja päevi on veedetud Photoshopis või mõnes muus kujundusprogrammis, on tegelikult loodud absoluutselt digivabalt. * Eesti reklaamiagentuuride ühised sõbralikud suvepäevad toimuvad tegelikult siinsamas Lõuna-Prantsusmaal Cannes Lions reklaamifestivali raames. * Iga endast lugupidav sotsiaalturundaja peaks olema Facebookis või Twitteris Justin Bieberi fänn, et olla kursis ülemaailmse sotsiaalfenomeni tegemistega. Muide, noorhärra USA kontsertturnee müüdi välja kõigest tunni ajaga ilma igasuguste klassikaliste reklaamide või plakatiteta. Tarmo Sikk, loovjuht PS - Vaata videost, kuidas Helen jagab vennasagentuuri esindajatele kasulikku knowhow'd reklaamimaailmas hakkama saamisest. Cannes Lions 2012 |