Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Robot Meedia - Kuigi paljud inimesed teevad enne poodi minekut ostunimekirja, on nad üpris kerg...

Lisa oma blogi
Kuigi paljud inimesed teevad enne poodi minekut ostunimekirja, on nad üpris kergesti mõjutatavad sellest, mis talle poes silma jääb. Taani turundusprofessori sõnul tehakse vähemalt pool ostudest ikkagi alateadlikult.

#ostuotsus #turundus #tarbijakäitumine


Vaata, miks inimesed eelistavad Nutellat teistele pähklivõidele - Tarbija
tarbija24.postimees.ee
Isegi, kui inimene ütleb, et tema ostuotsused on väga teadlikud, on emotsioonidel siiski väga oluline roll valikute tegemisel – vähemalt pool ostudest sooritatakse tegelikult alateadlikult, nii ka näiteks pähklivõid ostes.