Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DreamGrow - Kuidas teha töötavat maandumislehte

Lisa oma blogi
Kui sa mõtlesid, et mis asi on maandumisleht siis, lühidalt on see leht, kuhu kirja saaja satub pärast lingile klikkimist. Selleks võib olla näiteks ettevõte esileht või spetsiaalne kampaanialeht. Õige kujundusega maandumisleht võib tuua sinu firmale väga palju kasu. Erinevad elemendid toovad erinevaid tulemusi ning tahaksin sulle rääkida mis on oluline. Tahaksin sinuga jagada ühte infograafikut [...]


Kui sa mõtlesid, et mis asi on maandumisleht siis, lühidalt on see leht, kuhu kirja saaja satub pärast lingile klikkimist. Selleks võib olla näiteks ettevõte esileht või spetsiaalne kampaanialeht. Õige kujundusega maandumisleht võib tuua sinu firmale väga palju kasu. Erinevad elemendid toovad erinevaid tulemusi ning tahaksin sulle rääkida mis on oluline. Tahaksin sinuga jagada ühte infograafikut mille on välja andnud KISSmetrics. Tegin sellest infograafikust väikese kokkuvõtte ning loodan, et saad parema pildi kuidas teha oma maandumislehte, ning mida sellejuures jälgida.

1.Paigalda sisuaknad õieti


Lehe sisuakende paigaldamise juhend.

kavand

2.Leia õige pealkiri


Pealkirja mõte seisneb selles, et inimesed hakkaksid sinu toote vastu vähemalt nii paljugi huvi tundma, et ülejäänud teksti edasi lugeda.

  • Jäta pealkirjade vahele piisavalt ruumi.
  • Lehe pealkirjades ja tekstides tuleks kasutada ka SEO märksõnu.


pealkirjad

3.Pilkupüüdev toote või teenusepilt


  • Proovi kasutada oma piltides inimesi kuna uurimused on näidanud, et pildid kus on inimesed toovad rohkem kasu kui need kus ei ole.
  • Kui on võimalik kasuta ka 360 vaadet.
  • Proovi kasutada pilti mis tekitaks inimeses positiivseid emotsioone, see loob usaldust.
  • Pildid mida  kasutad oma toote või teenuspildina peaks selgelt minema kokku sinu üldise maandumislehe teemaga.

hero shot

4.Kogu andmeid


Tee kindlaks, et su andmete kogumise kohad on kergesti arusaadavad ning neil on täpsed juhised. Viisakalt näita välja ka vead mida vormi täitmisel teha võib. Üldiselt toovad vähemate küsimustega vormid rohkem tulemusi, kuid see pole alati nii. Mõnikord kui sa piisavalt ei küsi inimeste käest  siis kahjuks veedad rohkem aega rämpsust läbi kaevates kui tulemustele keskendudes.

küsitlus

5.Seadista üleskutse(Call to Action)


Üleskutse on veebilehe element, mis küsib kasutajalt tegevust.(Näiteks: Liitu kohe!)

Isegi väiksed muudatused oma üleskutse nupule toovad paremaid tulemusi. Testige erinevaid lahendusi, et saada teada mis just sulle sobib. Ürita sõnastada üleskutse lühidalt, selgelt ja lihtsalt ning proovi teha võimalikult silmatorkavaks.

cta

6.Määra kasutegur


Millist kasu saab potensiaalne klient sinu teenusest või tootest? Kasutegur on näiteks auhind või teie uudiskiri mis hoiab neid edaspidi kursis teie arenguga või soodustega.

Lehekülastajad eelistavad pigem silmadega üle lasta kõigest mitte kõike lugeda. Proovi oma suured paragrahvid teha täppisjaotuseks.

Enne oma kasude kirjapanemist on tähtis, et teaksite milline on sinu sihtgrupp ning millist suhet sa nendega luua tahad. Kui sa kirjutad koguaeg kõigile inimestele ja mitte kindlale sihtrühmale, ei tule sellest midagi välja.

kasu

7. Seadista ka teine Teine üleskutse (”Safety Net” Call to Action)


Teine üleskutse lehel aitab mõnikord tõmmata inimesi kes ei ole veel valmis ostma.

Hea näide teisest üleskutsest on sotsiaalmeedia nupud.(näiteks: Facebook, Twitter jne)

safety net


Postituse andmed ja pildid on võetud  KISSmetrics-i infograafikult.