Kuidas teha edukat digitaalkampaaniat? Loe, millised on Mari-Liis Rüütsalu kui kogenud digitaalturundaja soovitused: "Ma olen märganud, et tihti planeeritakse reklaamieelarveid nii, et igale poole jätkuks natukene. Aga arvestada tuleks seda, et kui paned reklaami mitmele peavoolu veebilehele, siis tegelikult su auditoorium suureneb vaid mõne protsendi võrra, samal ajal kui arve on kahekordne. Tihtipeale on suurte uudisteportaalide lugejad ühed ja samad inimesed, nii et sõnumite tihedus on küll suurem, aga uut auditooriumi sellega ei kaasne. Pigem ma soovitaksin valida oma eelarvet planeerides rohkem erinevaid sihtgruppe ja vastavaid kanaleid."
Mari-Liis Rüütsalu: “Turundajad peaksid rohkem eksperimenteerima!” www.best-marketing.ee Intervjuu Delfi juhi Mari-Liis Rüütsaluga. |