Oleme viimase poolteise aasta jooksul väga palju tööd teinud sotsiaalmeediasse – Facebook, Instagramm, LinkedIn. Erinevad uuringud nende kanalite videotarbimiste harjumuste kohta kinnitavad üht kurba fakti – 90% vaatajaid vaatavad pilti ilma helita. Mida see number tähendab videoproduktsiooni ja videoturunduse strateegias? Video, mille keskseks sõnumi edastajaks on heli, ei tööta enam. Heli on hea ja vajalik... The post Kuidas sotsiaalmeedia heli tappis appeared first on VIDEOFILM. Oleme viimase poolteise aasta jooksul väga palju tööd teinud sotsiaalmeediasse – Facebook, Instagramm, LinkedIn. Erinevad uuringud nende kanalite videotarbimiste harjumuste kohta kinnitavad üht kurba fakti – 90% vaatajaid vaatavad pilti ilma helita. Mida see number tähendab videoproduktsiooni ja videoturunduse strateegias?
The post Kuidas sotsiaalmeedia heli tappis appeared first on VIDEOFILM. |