Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

7 BLAZE OÜ - Kuidas Facebooki fännilehel rohkem tähelepanu äratada?

Lisa oma blogi
Facebook on Eestis kõige populaarsem sotsiaalmeedia keskkond, kus viimaste andmete kohaselt on pea 450 000 eestlast. Kui sinu ettevõttel ei ole Facebookis oma fännilehte, siis jätad sa kasutamata ühe väga tähtsa turunduskanali, mille abil äri kasvatada. Kui sul juba on fännileht, siis ilmselt sa tead kui keeruline võib olla haarava Loe edasi […]

Facebook on Eestis kõige populaarsem sotsiaalmeedia keskkond, kus viimaste andmete kohaselt on pea 450 000 eestlast. Kui sinu ettevõttel ei ole Facebookis oma fännilehte, siis jätad sa kasutamata ühe väga tähtsa turunduskanali, mille abil äri kasvatada.

Kui sul juba on fännileht, siis ilmselt sa tead kui keeruline võib olla haarava sisuga postituste kirjutamine – need mida fännid tormavad usinalt kommenteerima ja like‘ma. Järgnev postitus ongi mõeldud selleks, et anda näpunäited postituste kvaliteedi parandamiseks.

Kas teadsid, et umbes 90% inimestest, kes sinu fännilehe sõbraks on hakanud, ei tule enam kunagi tagasi? Seda reeglit saab aga eirata. Nimelt tuleb sul inimesi veenda oma lehte külastama ja parim viis selleks on huvitavad postitused!

Milline on hea postitus? See kuidas Facebook ise hindab postitust, me täpselt ei tea. Kuid teada on see, et nad kasutavad oma EdgeRank’i (arv, mis näitab postituse populaarsust) algoritmis kolme parameetrit:

  • Tähelepanu: Ehk kui paljud kasutajad sinu postitust like‘vad. Selle skoori tõstmiseks pead sa lihtsalt oma fänne veenma “meeldib” nuppu vajutama.
  • Pühendumus: Kommentaarid on suurema väärtusega kui like‘d kuna nende kirjutamine nõuab suuremat pühendumust. Samuti tõstab skoori ka postituse edasi jagamiste arv.
  • Aeg: Mida uuem on postitus, seda suurema tõenäosusega seda sinu fännid näevad.

Juhul kui postituse eelneva kolme parameetri skoor on madal, siis suure tõenäosusega ei jõu sinu postitused isegi kasutaja hiljutiste postituste nimekirja. Seda saab parandada postituste optimiseerimisega.

  1. Vähem on rohkem: Maksimaalne postituste sagedus on 2 kuni 5 postitust päevas. Juhul kui sa postitad rohkem, tüdinevad kasutajad ära ja pigem võivad lehe postitused üldse ära peita.
  2. Lühem on parem: Lühikesed (kuni 100 tähemärki) ja tabavad postitused äratavad rohkem tähelepanu. Pikka ja liigendamata teksti ei viitsi keegi lugeda.
  3. Kasuta linke: Veebiaadressiga postitused saavad kasutajatelt statistiliselt suuremat vastukaja.
  4. Küsimused: Huvitava küsimusega postitus saab alati parema tagasiside kui küsimuseta postitus. Küsi oma fännidelt näiteks üks huvitav küsimus päevas.
  5. Fotod ja videod: Köitvad videod ja pildid tekitavad alati elevust ja koguvad palju like, kommentaare ning jagamisi.
  6. Ajastus: Parim kellaaeg postitusteks on 10.00 ja 16.00 vahel. Veelparem on postitada peale tööaega õhtul.
  7. Neljapäev ja reede: Need päevad on inimeste jaoks rohkem positiivsed ning tänu sellele on ka tagasiside suurem.

Need on mõned tähelepanekud, mida sisu loomisel jälgida. Kas sul on ka tekkinud mõni huvitav tähelepanek või kogemus postituste edastamisel? Jaga oma teadmisi ka teistele.