Facebook on Eestis kõige populaarsem sotsiaalmeedia keskkond, kus viimaste andmete kohaselt on pea 450 000 eestlast. Kui sinu ettevõttel ei ole Facebookis oma fännilehte, siis jätad sa kasutamata ühe väga tähtsa turunduskanali, mille abil äri kasvatada. Kui sul juba on fännileht, siis ilmselt sa tead kui keeruline võib olla haarava Loe edasi […]
Facebook on Eestis kõige populaarsem sotsiaalmeedia keskkond, kus viimaste andmete kohaselt on pea 450 000 eestlast. Kui sinu ettevõttel ei ole Facebookis oma fännilehte, siis jätad sa kasutamata ühe väga tähtsa turunduskanali, mille abil äri kasvatada. Kui sul juba on fännileht, siis ilmselt sa tead kui keeruline võib olla haarava sisuga postituste kirjutamine – need mida fännid tormavad usinalt kommenteerima ja like‘ma. Järgnev postitus ongi mõeldud selleks, et anda näpunäited postituste kvaliteedi parandamiseks. Kas teadsid, et umbes 90% inimestest, kes sinu fännilehe sõbraks on hakanud, ei tule enam kunagi tagasi? Seda reeglit saab aga eirata. Nimelt tuleb sul inimesi veenda oma lehte külastama ja parim viis selleks on huvitavad postitused! Milline on hea postitus? See kuidas Facebook ise hindab postitust, me täpselt ei tea. Kuid teada on see, et nad kasutavad oma EdgeRank’i (arv, mis näitab postituse populaarsust) algoritmis kolme parameetrit:
Juhul kui postituse eelneva kolme parameetri skoor on madal, siis suure tõenäosusega ei jõu sinu postitused isegi kasutaja hiljutiste postituste nimekirja. Seda saab parandada postituste optimiseerimisega.
Need on mõned tähelepanekud, mida sisu loomisel jälgida. Kas sul on ka tekkinud mõni huvitav tähelepanek või kogemus postituste edastamisel? Jaga oma teadmisi ka teistele. |