Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DreamGrow - Kuidas e-pood paremini müüma panna

Lisa oma blogi
E-kaubandus kogub tuure ja üha rohkem ettevõtjaid tahab oma kaupu interneti kaudu müüa. Tihti juhtub aga nii, et valmiv pood ei ole kuigi kasutajasõbralik ja oodatud tulemuste asemel tehakse vaid mõnde ostud. Selleks, et kaup paremini müüks tuleb seda ahvatlevalt esitleda, lisaks peab jälgima, et kasutajad tehnilise lahendusega hakkama saavad. Järgnevalt toon välja mõned veebipoe elemendid, [...]

UntitledE-kaubandus kogub tuure ja üha rohkem ettevõtjaid tahab oma kaupu interneti kaudu müüa. Tihti juhtub aga nii, et valmiv pood ei ole kuigi kasutajasõbralik ja oodatud tulemuste asemel tehakse vaid mõnde ostud.

Selleks, et kaup paremini müüks tuleb seda ahvatlevalt esitleda, lisaks peab jälgima, et kasutajad tehnilise lahendusega hakkama saavad. Järgnevalt toon välja mõned veebipoe elemendid, mis aitavad paremini müüa.

Pildid

Veebist ostjate üheks suuemaks mureks on küsimus, kas see on ikka õige asi. Toote kirjeldus võib olla väga täpne, aga inimene jääb siiski kahtlema. Üks pilt on väärt tuhat sõna! Lisa toodetele suuri, värvilisi pilte. Hea pildimaterjal on üks kiiremaid mooduseid müügi suurendamiseks internetis.

Eripakkumised avalehel

Ära pane avalehele tootekataloogi või sisutut tervitusteksti. Loo ahvatlevad eripakkumised, mida saad pidevalt oma e-poe avalehel hoida. Pakkumised võivad ajas muutuda, päevapakkumine, lõpumüük, uus kaup jne. Eripakkumisi tee kaupadele, mis võiksid enamikule poe külastajatest huvi pakkuda.

Tootekirjeldus müüma

Tooteid ei müüda loetledes nende omadusi! Kui sa tahad kasvatada ostjate suhet külastajatesse, siis kirjuta tootekstid, mis lähtuvad ostja vajadustest. Lisa tekstides toote omadustele kasu, mida ostja sellest saab. Mitte lihtsalt kütusekulu 5,9l/100km vaid lisa, et see vähendab tankla külastamist ja kahjustab vähem loodust. Tootekirjelduse loomisel mõtle, mis on sihtgrupile oluline.

Näita seotud tooteid

Külastaja ei pruugi teadagi, et sinu poes on kaupu, mis ostetavaga kokku sobivad. Paljud peotarkvarad võimaldavad toodete juurde lisada seotud tooteid või kuvada, mida teised selle toote ostjad on ostnud. Kui müüd telliseid, võiks juurde pakkuda segu. Kui külastaja ostab panni, siis selle juurde oleks kindlasti vajalik kaas. Seotud toodete lisamine aitab suurendada keskmise ostu suurust.

Näita soodustust

Kui kaup on allahinnatud, peaks see kindlasti näha olema. Pane nähtavalt välja uus ja vana hind ning lisa soodustuse protsent. Näiteks maailma suurimas raamatupose Amazon.com on peaaegu kõik raamatud mingi allahindlusega.

Lihtne navigatsioon

Kui külastaja ei leia seda, mida otsib, siis jätab ta ostu sooritamata. Kasutaja peab kohe aru saama, kuidas huvitava kaubani jõuda. Inimene ei ole tulnud veebipoodi mängima kaupade otsimise mängu. Igasugune viivitus ja segadus vähendab tema ostusoovi. Kaupmehe asi on pakutav lihtsa ja silmatorkava navigatsiooni abil külastajani viia.

Töötav otsing

Olenevald poest kasutab umbes 5-20% ostjaid toodete leidmiseks poes otsingut. Tee nii, et otsingu abil on võimalik leida tooteid ka siis, kui külastaja ei tea nende täpset nime. Otsing peaks vastuse andma ka enamlevinud trükivigade puhul. Kindlasti seadistage otsingu kasutamine Google Analyticsi statistikatarkvaras. Nii saate teada, mida otsitakse ja kuidas kasutaja pärast otsingu sooritamist käitub.

Selge ostuprotsess

Kui külastaja on kaubad korvi ladunud ja kobab rahakoti järele, siis ei maksaks tema teele takistusi püstitada. Ostuprotsessi käigus küsi ainult hädavajalikku infot. Tee kõik valikud lihtsasti mõistetavaks ja anna pidevalt tagasisidet, kuhu ostja on jõudnud. Ära nõua ostu sooritamiseks kasutajakonto olemasolu, aga anna pärast andmete sisestamist võimalus konto salvestada.

Mõõtmine

Mõõda kõike! Selleks, et saaksid teada, kust tulevad ostjad, millised reklaamikanalid töötavad, kuidas muutub ajas ostjate ja külastajate suhe tuleb igal e-poodnikul rakendada oma poes statistikatarkvara. Levinuim vahend selleks on Google Analytics ja e-poe puhul tuleb KINDLASTI rakendada selle eriosa nimega Ecommerce.
Eelnevalt tõin vaid mõned näpunäited, kuidas oma e-pood paremini müüma panna. Nende rakendamisel paranevad müügitulemused märkimisväärselt.