Kolm kursusekaaslast Tartu Ülikoolist tegid e-turunduse õppeaineaine raames kampaania "Sel aastal teen jõulukingid ise", mis kutsub üles jõulukinke ise meisterdama. Tagasihoidlikuna plaanitud kampaania võttis aga kiiresti üsna suured mõõtmed - esimese viie päevaga koguti Facebookis (mis on ka keskne kampaanialeht) üle 4000 fänni. "Tegime seda ilma ühegi fänniloosita (nüüd küll esimene just algas) ning finantse kampaaniasse paigutamata. Kutsusime lehte järgima vaid oma sõpru ja sealt edasi läks asi viraalseks. Ning seda juba kaks kuud enne jõule," rääkis Kai Reinfeldt (kes teeb sel aastal jõulukingid ise).
Sel aastal teen jõulukingid ise Tee oma sõbrale, perekonnaliikmele või töökaaslasele hingestatud jõulukingitus! Lehelt leiab õpetusi, näpunäiteid ja ka isiklikke meisterdamise katsetusi. |