Kindlustuse mure on see, et keegi ei tunne selle valdkonna vastu kõrgendatud huvi, kindlustustingimused ei ole kellegi öökapiraamat, teadlikkus on madal, ostetakse kohustuslik kindlustus ära, aga rohkem huvi ei tunta. Emotsionaalset eelistust kindlustusbrändi suhtes on raske tekitada. Meediale meeldivad õnnetused ja ainest, mille vastu meedia huvi tunneb, jätkub, aga samas pole kliendi usaldus müüdav, ka positiivse loo puhul. Ja õnnetuse negatiivne foon ei aita luua positiivset emotsionaalset eelistust. Mida siis If sotsiaalmeedias teeb? Valib teemasid, kus tunneb, et saab saavutada arvamusliidri rolli. 1) kahjuennetus (näiteks Bikekeep – Eestis maailma esimene mobiiliga lukustatav jalgrattahoidja) 2) heategevus ja 3) partnerid (kui su enda äri pole „seksikas“, siis autod ja loomad on – ja neid saab kindlustada). - If Kindlustuse turundus- ja komm.juht Tambet Asi Best Practice sotsiaalmeedia parimate praktikate konverentsil 2014.