Kui maikuus ilmus artikkel “Vihmavaba London, hästiunustatud vana ja animatsiooni mõte”, kus Tanel Drui võttis kokku Londonis toimunud konverentsi “Future of Web Design”, tõmbas minu tähelepanu üks lause: “tänapäevased “uued” kontseptsioonid, struktuurid, kujundusstiilid, reeglid ja layout’id veebis pärinevad tegelikult aastakümnete tagusest traditsioonilisest meediast.” Põhjus, miks see lause minu tähelepanu köitis, oli lihtne. Nimelt olin paar nädalat varem näinud üht visuaalset graafikut, kus räägiti samuti sellest, et ajalool on komme end korrata ja seda teemal, mis on hetkel turunduse “uus kuum põhisuund” – storytelling. Minu fookus kadus loetavalt artiklilt kiirelt ning jäin omaette mõtisklema, turundus ei olegi edasi arenenud? Kas tõesti... View Article
|