Juunis asutasid Eesti trükiturul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioonid koostöökogu, Eesti Meedia organisatsioonide Liidu (EML), mille üheks eesmärgiks on meedia-alase ühistegevuse ja hariduse edendamine. EMLi asutajateks on Eesti Ajalehtede Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit, liitumas on kavast loodud Eesti Ajakirjade Liit. “Kuna … Jätka lugemist
Juunis asutasid Eesti trükiturul tegutsevate ettevõtete esindusorganisatsioonid koostöökogu, Eesti Meedia organisatsioonide Liidu (EML), mille üheks eesmärgiks on meedia-alase ühistegevuse ja hariduse edendamine. EMLi asutajateks on Eesti Ajalehtede Liit ja Eesti Meediaagentuuride Liit, liitumas on kavast loodud Eesti Ajakirjade Liit. “Kuna uusorganisatsioon hakkab ühendama kõiki Eesti olulisemaid trükituruvaldkonna ettevõtteid, on maailmakontekstis tegemist Joint Industry Committee’ga,” ütles EMLi juhatuse liige Mart Raudsaar.“Tegemist on igas mõttes neutraalse organisatsiooniga, mis otsib koostööd ja konsensust.” Ühe esimese tegevusena on EML kuulutanud välja konkursi, leidmaks uuringupakkuja Eesti Lugejaskonna Uuringule perioodiks 2012-2016. Eesti Lugejaskonna Uuringeesmärk on pakkuda terviklikku ülevaadet Eesti trükiajakirjanduse lugemistrendidest. Konkursil võivad kandideerida kõik kodumaised ja välismaised uuringupakkujad, pakkumiste esitamise tähtaeg on 1. oktoober 2011.
|