Jalgpalli EM ülekanded püüavad juba alates 8. juunist ETV kanalitel televaatajate tähelepanu. Uuringud näitavad, et tänu jalgpallile on juunis telerite ette jõudnud inimesi, kes tavaliselt suveperioodil TV-d ei vaata. Samuti on ETV vastava ajaperioodi keskmised reitingud kasvanud võrreldes eelmise aastaga … Jätka lugemist
Jalgpalli EM ülekanded püüavad juba alates 8. juunist ETV kanalitel televaatajate tähelepanu. Uuringud näitavad, et tänu jalgpallile on juunis telerite ette jõudnud inimesi, kes tavaliselt suveperioodil TV-d ei vaata. Samuti on ETV vastava ajaperioodi keskmised reitingud kasvanud võrreldes eelmise aastaga peaaegu kaks korda. Ühtlasi on osaliselt tõsi see, et igaõhtuste jalgpallimängude tõttu jäävad reklaamikampaaniad kommertskanalites sel perioodil mõnevõrra nõrgemateks. Kanal2 keskmised reitingud (kell 19–24) on võrreldes 2011. aasta sama perioodiga kukkunud ligikaudu veerandi, TV3 vaadatavus on kahanenud minimaalselt. Kui Eestis jääb jalgpallimängude vaadatavus enimvaadatud saadetele alla (näiteks 2012. aastal vaatas Eurovisiooni 29% inimestest, senise enimvaadatud mängu Venemaa-Poola reiting oli 12%), siis näiteks jalgpalli sünnimaal elatakse käesoleva EM mängudele väga elavalt kaasa. Nii jälgis Inglismaa alagrupimängu Rootsiga BBC One kanalil keskmiselt 13,3 miljonit vaatajat (ca 23% telerivaatajatest), mis on vaid veidi vähem kui kanali aasta populaarseima saate, kuninganna Elizabeth II äsjase juubelikontserdi vaatajaskond (14,7 miljonit). Allikas: TNS Emor, internet, http://www.mediaweek.co.uk/news/bulletin/mediaam/article/1136780/?DCMP=EMC-CONMediaAMBulletin
|