Esmajärjekorras loevad ja kirjutavad kõik generatsioonid e-kirju. Sama lugu on otsingumootorite kasutamisega, ehk siis info otsimise ja suhtluse põhialused. Tabelist ilmneb ka tõsiasi, et noorim generatsioon läheb oluliselt kiiremini kaasa erinevate trendikate online tegevustega, kui vanemad põlvkonnad. Kuid sellegipoolest on näiteks sotsiaalvõrgustike kasutamine kõrgel kohal ka 56-64 aastaste hugas. Eestis tundub, et Facebook selles vanusegrupis veel nii populaarne pole, kuid eks vaatame kuidas on lood poole aasta pärast.
Üllatav on blogi suhteliselt madal koht kõikide vanusegruppide lõikes. Kõige nooremast seltskonnast tunneb blogide vastu huvi kuni 49% esindajatest ja sealt vanusegrupist alates läheb asi edasi sisuliselt allamäge. Minu arvates on blogid endiselt üpris hindamatu väärtusega infoallikad, kuid eks sotsiaalvõrgustike tõus paneb ka blogide populaarsuse kõikuma.
Kõigi vanusegruppide lõikes viimasel kohal laiutav elu virtuaalmaailmas on kaotanud peaaegu kõik oma paari aasta tagusest hiilgusest. Second Life, kuhu ka Eesti riik omale kunagi esinduse soetas on jäänud käputäie tulihingeliste fännide pärusmaaks. Ehe näide sellest, kui kiiresti tegelikult toimuvad muutused internetivallas.