Aasta siis oli 2010, kui ühele platvormile sai üles laadida ruudukujulise pildi ja siis paari vajutusega nutifonil sai oma suht elutu pildi muuta vingeks profifotoks. Ja tormina hakkas maailm laikima ja vaatama elu läbi filtrite. Ja milline ilus elu see oli. On siiani, kuigi hashtag #nofilter on ülimalt populaarne. Ilmselt on elu muutunud viimase 8 aastaga ilusamaks ka […] The post Instagrami turundus vol 1: õigesti alustades Instakuulsaks appeared first on 7Blaze Social. Aasta siis oli 2010, kui ühele platvormile sai üles laadida ruudukujulise pildi ja siis paari vajutusega nutifonil sai oma suht elutu pildi muuta vingeks profifotoks. Ja tormina hakkas maailm laikima ja vaatama elu läbi filtrite. Ja milline ilus elu see oli. On siiani, kuigi hashtag #nofilter on ülimalt populaarne. Ilmselt on elu muutunud viimase 8 aastaga ilusamaks ka originaalis (#nofilterneeded) Varem oli nii, et selleks, et sinust räägitaks, et sa oleksid kuulus, et sa oleksid “keegi”, et sind kuulataks ja sinu arvamusega arvestataks, oli vaja midagi suurt korda saata. Nt luua selline vinge platvorm, kuhu teised saavad pilte üles laadida. Täna piisab, kui oled ilgelt ilus või teed trendikat trenni või sööd rohkelt rohelist, või võtad joovastavaid joogapoose (soovitavalt bikiinides) Ja kui suudad veel kõik selle kaunilt pilti saada ning kenasti Instasse toppida, siis juba varsti võid uhkusega kuulutada: ma olen mõjutaja, ma olen Instakuulus! Ja siis hakkab pappi puistama! Siis on sul elustiiliäri. Siis oled sa vaba. Niisama lihtne see ongi. No peaaegu…
Instagramis tegijaks Tegelikult muidugi on vaja peale ilus olemise luua ka head sisu ja palju…oioi kui palju. Vaja on ikka ühtteist teada ka Instagramis turundamise kohta. Lisaks on ka suur vahe, kui Instakuulus sa oled. Kas oled 1000 kuulus, 10 000 või 1 miljon kuulus ja kui kiiresti sa kuulsaks saad? Kas enne läheb Jumalapäike looja, kui sina lõpuks 20 000 kuulsaks saad või juhtub see targalt ja strateegiliselt tegutsedes veel siis, kui sa ilus oled? Ehk teisisõnu, mida kuulsam, seda rikkam.
Täna tundub, et pea kõik on Instas ja kõigi kassid ja koerad on samuti platsis. Tervelt 1 miljard aktiivset Instagrammijat kuus. Kas teadsid, et ligi 70% Instagrami kasutajatest on naised? Tasub arvestada, kui hakkad oma äri ja teenust Instas promoma. Kui aga oled mees ja soovid samuti elustiiliärile aluse panna, siis sinul tuleb kahjuks rohkem pingutada, kui vaid ujukates joogat teha Aga nüüd ilma pikema sissejuhatuseta annan sulle lihtsad sammud, kuidas panna tugev alus oma Instakarjäärile, et võimalikult kiiresti ja efektiivselt hakata kasvatama lojaalset järgijaskonda, kes hiljem muuta rahulolevateks klientideks.
Instagrami turundus: sinu pilkupüüdev kontoEsimene samm eduni on sinu Instagrami avaleht ehk BIO. Sinu konto kasutajanimi, nimi, profiilipilt ja lühikirjeldus. Soovitan kohe luua endale Business konto, mis annab sulle ligipääsu rohkematele võimalustele. Selleks võta lahti oma Instagrami kontol seaded ja siis loetelus leiad Switch to business account. Kõik. Lihtne.
Kasutajanimi ja nimi Siin mõtle hästi läbi, mis on sinu Instagrami konto eesmärk ehk mida sa promod. Kui tegu on sinu ettevõtte kontoga, siis võiksid mõlemad olla üks ja sama. Samas sa saad ka Nime välja kasutada kirjelduseks. Kuna Nime väli on paksuna, siis hakkab see hästi silma. Tihtipeale on keegi teine juba sinu soovitud kasutajanime ära võtnud. Selge see, et nt Fitness ei ole enam võimalik kasutajanimena saada. FitnessGirl samuti mitte. Sul on võimalik veel mängida ka kirjavahemärkide ja numbritega: fitnesstreening Usun, et sa saad aru. Oletame, et kasutajanimi on leitud, siis võiks konto välja näha midagi sellist: fitness_treening_101 Fitness | Treening | Toitumine Personaaltreener & toitumisnõustaja
Profiilipilt Instagram kuvab pilti ringis, seega hoolitse selle eest, et sinu pilt või logo näeb ringis hea välja. Instas kuvatakse sinu profiilipilt 110×110 pikslit suurusega. Selleks, et pilt oleks kena, soovitan algse faili teha suurusega 400x400px. Kui sa kasutad oma nägu profiilipildina, siis soovitav ongi teha võimalikult lähedalt näopilt või siis vähemalt ülakehaga pildid. Eesmärk on ikkagi, et sa oled slegelt äratuntav. Hea näide on Gary Vaynerchuk’i konto. Kirjeldus Garyl on ka väga hästi tehtud kirjeldus. Välja on toodud kõik tähtsamad asjad ja kenasti üksteise all, mitte ühes jorus. Lihtsalt kenam ja selgem. Muidugi on oma Insta kirjelduse ülesehitus puhtalt maitse asi. Instagram äpp ei lase sul otse niiviisi kirjeldust koostada. Selleks tee kirjeldus eelnevalt valmis kas mingis tekstiäpis oma telefonis ja siis kopeeri Instasse või minnes arvutis oma Insta kontole. Kasuta illustreerimiseks sobivaid emojisid . Kindlasti lisa ka üleskutse! Instagrami BIO tähemärgid on piiratud ja sul on kasutada 150 tähemärki, seega natukene on siin mängimist ja mõtlemist, et kõik vajalik saaks ilusti kirja. Kui sa alles alustad Instas, siis esialgu soovitan üleskutseks kutsuda ennast järgima. Hea kui lisad juurde, et miks peaks sind järgima. Mida järgijal on sinult oodata? Näide fitness konto puhul: Ära jää ilma igapäevasest motivatsiooni ja trennidoosist! Hiljem, kui sul juba on korralik järgijaskond, siis saad üleskutse asendada millega iganes. Suunata oma kodulehele, meililisti kasvatamiseks mingile tasuta väärtuspakkumisele nagu eelpool toodud fitness_treening_101 näites jne. Sinu esmane eesmärk alustades on kasvatada järgijaskonda! Hiljem monetiseerid. Miks nii? Inimesed ostavad neilt, kes neile meeldivad, keda nad tunnevad ja usaldavad. Sinul on kõigepealt vaja pakkuda omalt poolt väärtust ja hiljem saad väärtust (loe raha) vastu oma järgijatelt.
Vajalikud tööriistad Instagrami jaoks Õiged tööriistad teevad meie elu lihtsamaks ja tõhusmaks. Isegi sellise superlihtsa asja juures nagu Instagrami konto loomine, on mõned tööriistad suureks abiks.
Kokkuvõte Sellega on esimene ehk sissejuhatav osa Instagrami turundusest lõpule jõudnud. Kõige tähtsam Instagrami konto loomise juures on ilus selge profiilipilt või ettevõtte logo ja pilkupüüdev ning selgelt konto eesmärki ja järgija kasu edasiandev kirjeldus koos õige üleskutsega. Instagrami turunduse teises osas selgitame välja, kas igaüks võib saada mõjutajaks Instagramis, uurime millist sisu luua persoonibrändile ja ettevõtte kontole ning kuidas üles ehitada tõeliselt köitev postitus.
Kui see postitus oli sinu jaoks põnev, vajalik, Tänan. The post Instagrami turundus vol 1: õigesti alustades Instakuulsaks appeared first on 7Blaze Social. |