Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

BalticMediaNews - Indrek Heinamäe liitus meediakommunikatsiooni agentuuriga Carat

Lisa oma blogi
1. oktoobril 2014 liitus Indrek Heinamäe meediakommunikatsiooni agentuuriga Carat, võttes Margus Samelilt üle tegevjuhi kohustused. Pikalt prindi ja veebimeediaga seotud Indreku sõnul on tal väga hea meel näha, kuidas toimivad ka teised meediakanalid, et klientidele saaks kokku panna kogu meedialahenduste … Jätka lugemist

1. oktoobril 2014 liitus Indrek Heinamäe meediakommunikatsiooni agentuuriga Carat, võttes Margus Samelilt üle tegevjuhi kohustused.

Pikalt prindi ja veebimeediaga seotud Indreku sõnul on tal väga hea meel näha, kuidas toimivad ka teised meediakanalid, et klientidele saaks kokku panna kogu meedialahenduste paketi. Põhiliseks eesmärgiks on Carat Estonia olemasolevaid kliente veelgi targemini meediat kasutama suunata, et aidata ettevõtete turundusalaseid eesmärke täita ning teha ka aktiivselt tööd uute klientide leidmiseks.

Indrek Heinamäe on üle 18 aasta juhtinud Eesti Ekspressi, Maalehe ja Eesti Päevalehe reklaamiosakonda, olles vastutav nii paberlehtede, veebide kui ka digilehtede reklaamimüügi eest. Viimasel kahel aastal on Indrek olnud tegev Delfi reklaamiosakonna arendusjuhina ja uue otseposti digitaalseks muutva, üle-baltikumilise keskkonna Zave.ee arendusjuhina.

Margus Sameli Dentsu Aegis Grupi Baltikumi tegevjuht:

Mul on au tunda Indrekut juba aastaid. Minu jaoks on oluline, mida inimene väärtustab ja kuidas mõtleb. Erinevalt üldlevinud arusaamast on iga meediaagentuur väga erinev tulenevalt asutamise eesmärgist, arengust, inimestest, kes seda juhivad ja kes seal töötavad. See on see miski, mis on võrreldav operatsioonisüsteemiga – sa kas saad selle peale midagi ehitada või mitte. Tänases kommunikatsioonimaailmas on kõik pidevas muutumises, organisatsioon ja teenused peavad olema mitte ainult hästi arendatud vaid ka integreeritavad. Indreku näol on tegemist juhiga, kes omab väga häid kogemusi meediaärist ja visiooni selle tulevikust.

Konkurentide kurvastuseks ja loodetavasti heade klientide ning partnerite rahustuseks ei kao ma ise kusagile ja jätkan endiselt nii Carati kui ka meie teiste Balti ettevõtete juhatuse esimehena. Dentsu Aegis grupil on tänaseks Baltikumis kaheksa ettevõtet ning hulk erinevaid teenuskeskusi. Me kavatseme veelgi areneda ning see kõik vajab tähelepanu, millest meie kliendid, töötajad, partnerid ja ettevõte võidavad.

RECMA paigutas Carati 2013. aastal käibe arvestuses kolmandaks meediaagentuuriks Eestis, enam kui kümne protsendilise valdkonna turuosaga. Carat kuulub Dentsu Aegis Networki, kes omab Baltikumis tütarettevõtteid Carat, Vizeum ja iProspect.