Imagine 11 seminar on alanud! Seminari avasõnad lausus Imagine tegevjuht Margo Kütt, kelle kõne järel kuulsime Skype vahendusel intervjuud maailma suurima reklaamiketi TheNetworkOne'i presidendi Julian Bouldinguga.
Sarnaselt Imagine'ile on ka TheNetworkOne turul olnud 11 aastat. Julianilt küsiti, mis on selle ajaga reklaamimaailmas muutunud. "Tänu tehnoloogiale on muutused olnud tohutud - äri iseloom on muutunud. Teine asi on see, et kõik liigub nii kiiresti. Kui oled teinud vea, võis selle varem likvideerida päeva-kahega, nüüd tuleb tegutseda ühe-kahe tunniga," märkis Boulding. Bouldingu meelest tuleks kiiresti liikuvas maailmas leida oma koht. Olla kõiges hea, on üsna võimatu. "Mõistlik on spetsialiseeruda millelegi kindlale, kuid kõige olulisem on oskus küsida abi õigest kohast. Sa pead teadma õigeid inimesi," rääkis Boulding. Bouldingult küsiti ka nõu, millise nipiga oleks võimalik väikse Eesti ettevõtetel suurtele turgudele murda. "Ärge minge lahingutesse, mida te ei saa võita. Ärge mõelge suurelt, mõelge targalt," soovitas Boulding ning pakkus enda ettevõtte abi. "TheNetworkOne on hea meelega nõus aitama. Meil on teadmised ja suudame õigeid inimesi ühendada." |