Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DreamGrow - Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Lisa oma blogi
Septembri keskpaiku, kui lansseeriti Facebooki timeline projekt, tegi Priit ratsionaalse prognoosi, et tuleb ka aeg, mil lähevad Facebooki fännilehed üle timeline sarnasele formaadile. Nüüd on see aeg käes. Kirjutasin DreamGrow inglisekeelsesse ajaveebi tutvustuse sellest, kuidas uut formaati võimaldada. Samuti leiad postitusest palju nõuandeid, kuidas uusi võimalusi enda fännilehel ära kasutada. Paljud brändid on juba “ajajoonele” (kõlab veidralt, [...]

Septembri keskpaiku, kui lansseeriti Facebooki timeline projekt, tegi Priit ratsionaalse prognoosi, et tuleb ka aeg, mil lähevad Facebooki fännilehed üle timeline sarnasele formaadile. Nüüd on see aeg käes. Kirjutasin DreamGrow inglisekeelsesse ajaveebi tutvustuse sellest, kuidas uut formaati võimaldada. Samuti leiad postitusest palju nõuandeid, kuidas uusi võimalusi enda fännilehel ära kasutada. Paljud brändid on juba “ajajoonele” (kõlab veidralt, seega kasutan edaspidi siiski sõna timeline) formaadile üle läinud ja kasutasin varakult võimalust, et kokku koguda mõningaid näiteid. Ära unusta, et 30.märtsil viiakse kõik fännilehed üle uuele formadile – tahad sa seda või mitte.

 

Kaanepilt (cover photo)


Esikaante puhul on kaks olulist asja, mida peaksid teadma.

1. Facebookil on juhised kaanepiltide jaoks (allikas: Facebook). Küsimus, kas ja kui palju juhistele kontrolli teostatakse, on lahtine, sest samuti eksivad Facebooki reeglite vastu ka kõik “vajuta meeldib ja võida” tüüpi kampaaniad.

 

Kaanepildil on keelatud:

A. Hind või ostuinfo, näiteks „40% allahindlus“ või „Lae see alla meile veebilehelt!“

B. Kontakt info või veebilehe aadress, email, postiaadress, või muu info, mis peaks minema sinu ettevõtte „About“ lehele.

C. Viited Facebooki funktsioonidele nagu “Meeldib” või “Jaga”. Samuti on keelatud ka lihtsalt noolega viitamine esikaanelt funktsioonidele (like, share) või rakendustele.

D. Üleskutsed tegevustele, näiteks “Võta nüüd osa” või “Saada sõbrale edasi”.

 

Kaanepilt ei tohi olla valed, petlikud, ega eksitavad ja ei tohi rikkuda autoriõigusi ega kolmandate osapoolte intellektuaalset omandit.


2. Kaanepildi mõõtmed:

Laius: 851px

Kõrgus: 315px

 

Red Bulli väga kirju ning emotsiooni tegitav kaanepilt

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.00.01-PM-675x387

 

Walmart.

walmart

 

Subway kaanepilt tekitab isu küll. Kahju, et veel ülemaailmset frantsiisi Eestisse pole toodud (siiski liiguvad kuulujutud, et lähiajal tuuakse).

subway

 

Nike on otsustanud kajastada esikaanel nende uudistoodet. Slogan on samuti vinge mäng sõnadega: “Life is sport”!

nike

 

Gatorade omas elemendis.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.23.23-PM-675x389

 

AmEx on juba välja sorteerinud oma uute rakenduste ikoonid. Rakenduste ikoonide uued suurused on 75px * 75px.

amex

 

Sotsiaalmeedias pidevalt teed rajav Old Spice on võtnud väga mehise lähenemise oma kaanepildiga.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.33.15-PM-675x390

 

Macy’s Facebook timeline kaanepilt.

macy

 

Verizon esitleb oma kaanepilti mille on autor on üks nende fänn.

Screen-Shot-2012-02-29-at-9.52.16-PM-675x389

 

Verstapostid (Milestones)


Facebooki verstaposti foto mõõtmed:


Laius: 843 pikslit

Kõrgus: 403 pikslit

 

Windowsi lansseerimine

windows

 

Manchester United’s rajamise verstapost. Vaieldamatult üks tähtsamatest päevadest nende ajaloos.

Screen-Shot-2012-02-29-at-4.57.58-PM-675x429

 

Xbox Kinect kuulutati välja koodnimega “Project Natal”.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.04.29-PM-675x431

 

Dove brändi rajamine. Viiekümnendate reklaam ja seebitegemine.

dove

 

AT&T verstapost.

at&t

 

Coca Cola rajamine. Väga kena visuaal, kuid võiks sinna kõrvale ka paar lauset teksti kirjutada!

coca cola

 

Kleebitud postitused (pinned posts)


Walmarti “Püüa oma lemmik mereand” kleebitud postitus. Hea meetod on lisada visuaalset sisu, mis tõmbaks inimeste tähelepanu. Siiski võiksid viidata ka mõnele konkreetsele retseptile või maandumislehele.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.10.37-PM

 

Macy’s ettevõtte esitlemas oma 4. juuli ilutulestiku muusika playlisti, veebruaris.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.54.13-PM

 

Hea idee on näidata oma kampaaniat kleebitud postitusena. Täpselt seda teeb  Subway oma “Tasuta küpsis iga ostuga” kampaanias.

cookie

 

Valik Mountan Dew parimatest toodetest.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.18.51-PM

 

Loodan, et saite sellest postitusest inspiratsiooni. Kas oled juba enda fännilehe timeline formaati viinud?