Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Robot Meedia - Harvardi Ülikooli teadlase Thales Texeira uurimisrühm näitas katsealustele erine...

Lisa oma blogi
Harvardi Ülikooli teadlase Thales Texeira uurimisrühm näitas katsealustele erinevaid YouTube´is levivaid viraalvideosid ja jälgis siis vaatajate silmade liikumist (eye-tracking) ning näomiimikat. Tulemuste põhjal pakub Harvardi teadlane lahendusi neljale viraalvideote probleemile.

See video on nii neuroteadlaste, kui vaatajate arvates eeskujulik ning vastab neljale kriteeriumile (tuntud bränd ei suru ennast peale, üllatav algus, lainetav pinge, mitte liiga šokeeriv).

Neli nõuannet, kuidas luua edukat viraalvideot leiad siit: http://bit.ly/JteJte


Evian Roller Babies
www.youtube.com
http://www.evianliveyoung.com/ So small yet already incredible! This campaign, with its joyful, optimistic mood, aims to delight audiences, as much with its f...