Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Age Blog - Hagari uus visuaalne identiteet

Lisa oma blogi
Hagari uus visuaalne identiteet on kaasaegne, eristuv ja lihtne, säilitades sealjuures äratuntavuse ja funktsionaalsuse läbi erinevate meediumite. Värvidest Loe edasi

Hagari uus visuaalne identiteet on kaasaegne, eristuv ja lihtne, säilitades sealjuures äratuntavuse ja funktsionaalsuse läbi erinevate meediumite.
Värvidest on kasutusel punane ja valge, olles äratuntavaks signaaliks Hagari erinevatel infokandjatel ja pakenditel. Kujundusmotiivi kandvaks elemendiks on ahjusuust, pagarimütsist ja leivapätsist tuletatud kujund, millel põhineb nii suurtel pindadel kasutatav embleem kui ka väiksemõõtmelisemateks kasutusteks mõeldud alternatiivne märk. Kujundist on ka tuletatud muster, ikooniseeria ja pildiraam.