Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - GERDA KRUUDA - meie uus kolleeg MediaCom Business Science osakonnas Minu ta...

Lisa oma blogi
GERDA KRUUDA - meie uus kolleeg MediaCom Business Science osakonnas


Minu taust enne MediaComiga liitumist
--------------------------------------------

Enne MediaComi tööle asumist, kaitsesin oma bakalaureusekraadi sotsioloogia erialal Londoni Ülikoolis ja lõpetasin Edinburghi Ülikooli magistrikraadiga turunduse erialal. Idee siduda sotsioloogia ja turundus jõudis minuni viimasel aastal Londonis õppides, kus avastasin, et olen ainus õpilane, kes oma kursuselt on otsustanud kasutada kvantitatiivseid meetodeid lõputöö kirjutamisel.

Armastus (võib isegi öelda austus) numbrite vastu ja analüütiline mõtlemine avas minu jaoks turunduse valdkonna. Leidsin, et turundus ei salli lihtsalt üldistusi teatud trendide kohta, vaid nõuab ka hinnangut, kui elujõuline on teatud trend ja kas seda trendi on võimalik pöörata brändi/ettevõtte kasuks.



Minu praegune vastutusvaldkond MediaComis
----------------------------------------------------

Minu peamine ülesanne MediaComis on analüüsida erinevate brändide meediategevuste mõju MediaComi klientide positsioonile ning koostada arusaadavaid kokkuvõtteid, mis annavad meie klientidele hea ülevaate nende konkurentsieelistest.

Minu igapäevaseks peamiseks töövahendiks on Excel, mis nõuab kannatlikkust kui ka erakordset täpsust. Vähem olulised ei ole analüütilisus ning uudishimu! Just uudishimu innustab mind igapäevaselt sukelduma numbrite maailma.



Minu nägemus valdkonna arengust, minu soovitus
---------------------------------------------------------

Turu- ja tarbijaanalüüs on kiiresti arenev valdkond, mille suurim väärtus minu silmis seisneb kõikides nendes võimalustest, mida õigetel alustel tehtud andmete kogumine ja töötlemine meile pakub ning mille tulemusel saab üks ettevõte teha läbimõeldud, reaalsetel numbritel põhinevaid otsuseid ning hinnata oma töö tulemuslikkust.

Seoses toimuvate tehnoloogiliste, sotsiaalsete ja majanduslike muudatustega on turuanalüüsi valdkond jõudnud ristteele. Vajalik on otsustada, kas modifitseerida juba olemasolevaid meetodeid ja tehnikaid või jääda kindlaks aeguvatele, kuid kaua töökindlatena püsinud lähenemistele. Minu arvates tuleviku märksõnad on, esiteks, andmete analüüsimise oskus ja, teiseks, andmete kogumise nutikus.