Facebook hakkab oma kasutajate uudisvoogudes vähendama liialt otseselt promomisega seotud postitusi. Muutus kehtib just orgaaniliste, mitte rahastatud postituste kohta. Liialt promotud postitused on need, mis… …suunavad ostma tooteid või rakendusi …suunavad sisutule võistlusele või mängule …taaskasutavad reklaamide sisu Kui reklaamid ja rahastatud postitused on siiani olnud kontrollitavad ja muu sisu mitte, siis nüüd hakatakse ka tavalisi postitusi kõikvõimaliku “rämpsu” vältimiseks kontrollima. Kusjuures, ka sisu loojad ise peavad postitusi tehes jälgima, et need poleks liialt müüva sõnumiga. Näiteks, kui tahad promoda allahindlust, ära kasuta lauset “Kliki siia, et saada 10% soodustust,” vaid: – Selgita allahindluse põhjuseid – Lisa kasutajate iseloomustusi –... View Article
|