Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Forbes: Muudatused Facebookis, mis mõjutavad turundajaid

Lisa oma blogi
Facebook hakkab oma kasutajate uudisvoogudes vähendama liialt otseselt promomisega seotud postitusi. Muutus kehtib just orgaaniliste, mitte rahastatud postituste kohta. Liialt promotud postitused on need, mis… …suunavad ostma tooteid või rakendusi …suunavad sisutule võistlusele või mängule …taaskasutavad reklaamide sisu Kui reklaamid ja rahastatud postitused on siiani olnud kontrollitavad ja muu sisu mitte, siis nüüd hakatakse ka […]

Facebook hakkab oma kasutajate uudisvoogudes vähendama liialt otseselt promomisega seotud postitusi. Muutus kehtib just orgaaniliste, mitte rahastatud postituste kohta.

Liialt promotud postitused on need, mis…

…suunavad ostma tooteid või rakendusi
…suunavad sisutule võistlusele või mängule
…taaskasutavad reklaamide sisu

Kui reklaamid ja rahastatud postitused on siiani olnud kontrollitavad ja muu sisu mitte, siis nüüd hakatakse ka tavalisi postitusi kõikvõimaliku “rämpsu” vältimiseks kontrollima.

Kusjuures, ka sisu loojad ise peavad postitusi tehes jälgima, et need poleks liialt müüva sõnumiga. Näiteks, kui tahad promoda allahindlust, ära kasuta lauset “Kliki siia, et saada 10% soodustust,” vaid:

- Selgita allahindluse põhjuseid
- Lisa kasutajate iseloomustusi
- Esitle toodet koos foto, kirjelduse või blogiga, et tuua välja toote kasulikkus
- Laadi üles videopostitus, kuidas toodet kasutada

Enamik kasutajaid näeb oma uudisvoos umbes 300 postitust päevas ja väga vähesed leiavad aega, et nendesse ka tegelikult süveneda. Sellest tulenevalt loobki Facebook nüüd võimaluse salvestada linke, et neid saaks ka hiljem vaadata – nii ei lähe pärast meelest, kust midagi silmapaistvat leida võis.

See on hea võimalus ka sisu loojatele, sest nii ei pea kogu aeg sarnase sõnumiga postitusi tegema. Näiteks, kui leiad midagi, mis sinu lehe sihtgrupile meeldida võiks, saab lihtsalt klikkida nupul “Salvesta” ja siis omakorda seda olulist infot jagada.

Jah, kui oled harjunud oma tooteid või teenuseid igapäevaselt Facebookis levitama, siis nüüd on just õige aeg see hullus peatada ja oma postituste sisu ümber mõtestada!