Facebooki fännilehtede administraatoritel avaneb varsti võimalus suunata postitusi oma sihtgrupile palju täpsemalt kui iial varem, kasutades erinevaid kriteeriume. Uuendus on juba mõnedel fännilehtedel kättesaadav ja teistele ilmselt kasutatav juba lähinädalatel. Oluline on silmas pidada seda, et postituse kriteeriume võetakse arvesse ainult kasutajate seinal (news feed) ja fännilehe ajajoonel jäävad postitused Loe edasi […]
Facebooki fännilehtede administraatoritel avaneb varsti võimalus suunata postitusi oma sihtgrupile palju täpsemalt kui iial varem, kasutades erinevaid kriteeriume. Uuendus on juba mõnedel fännilehtedel kättesaadav ja teistele ilmselt kasutatav juba lähinädalatel. Oluline on silmas pidada seda, et postituse kriteeriume võetakse arvesse ainult kasutajate seinal (news feed) ja fännilehe ajajoonel jäävad postitused siiski kõigile nähtavaks. Postituse suunamiseks saab kasutada järgmisi kriteeriume:
Minu arvates on tegu väga hea uuendusega ning paljud ettevõtted saavad oskuslikult seda ära kasutades paremini oma eesmärke saavutada. |