Fännilehtedel, mida haldan, olen täheldanud, et promopostitused (promod mingit toodet või blogipostitust) saavad palju vähem tähelepanu kui postitused, mis on lihtsalt sõbralikud sundimatud arutelud.
Jagan 1 lihtsa tehnika, kuidas saaksite muuta promopostitused kordi huvitamaks, kui nad on praegu.
Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlus
Täna on teisipäev. Kui soovid kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega [...]
Fännilehtedel, mida haldan, olen täheldanud, et promopostitused (promod mingit toodet või blogipostitust) saavad palju vähem tähelepanu kui postitused, mis on lihtsalt sõbralikud sundimatud arutelud. Enne promosõnumi avaldamist tekita elav teemakohane vestlusTäna on teisipäev. Kui soovid kolmapäeval avaldada promosõnumit, siis hakka inimestega juba täna homse postituse teemal suhtlema. Teie toode ju lahendab teatud probleemi? Seega võidki näiteks inimeste käest küsida, et “Mida nad selle probleemi lahendusena näeksid?” Ära müü neile midagi ega ürita neid veenda. Lihtsalt kuula, anna nõu ja elavda vestlust. See peaks olema lihtsalt nagu üks tore jutuajamine – sundimatu ja sõbralik. Probleem muutub aktuaalsemaks ja huvitamaks ning saab rohkem tähelepanu Kui saad fännid elavalt kaasa rääkima, siis oledki võidumees. Nüüd ei lase Sa välja järjekordset turundussõnumit, vaid teema on juba aktuaalne ning huvitav. Tänu eelnenud arutelule on fännid märksa altimad promopostitust lugema, laikima, kommenteerima ja mis kõige tähtsam – tellima. Kokkuvõtteks Kasutage seda lihtsat tehnikat oma Facebooki eduloo tarbeks ära ja kindlasti saab sama tehnikat rakendada ka muudes kanalites ning offline maailmas. Seotud postitused: Huvitav uuring eestlaste kohta Facebookis Kuidas peaksid töötajad tegelikult sotsiaalmeedia ajastul tühja aega sisustama? |