Tegime ühe mugava tööriista, mille abil saad mugavalt läbi viia Facebooki piltkampaaniate loosimisi. Selles postituses vaatame kuidas see protsess töötab ja välja näeb. Tööriist ise asub siin: Piltkampaania loosimise tööriist Mis on piltkampaania? Piltkampaania on väga levinud Facebookis kampaaniate läbiviimise viis, kus kampaania puhul tehakse üks pilt, mis ettevõtte fännilehele Loe edasi […]
Tegime ühe mugava tööriista, mille abil saad mugavalt läbi viia Facebooki piltkampaaniate loosimisi. Selles postituses vaatame kuidas see protsess töötab ja välja näeb. Tööriist ise asub siin: Piltkampaania loosimise tööriist
Mis on piltkampaania?Piltkampaania on väga levinud Facebookis kampaaniate läbiviimise viis, kus kampaania puhul tehakse üks pilt, mis ettevõtte fännilehele postitatakse. Auhinna loosis osalemiseks peab Facebooki kasutaja üldjuhul hakkama lehe fänniks, jagama pilti ning seda kommenteerima ja/või like‘ma. Tegelikult on sellised kampaaniad tihti Facebooki reeglitega vastuolus, kuid kuna nende tegemine on väga odava viisiga sõnumi levitamiseks ja otseselt Facebook Eestis toimuvat ei monitoori, siis on leitud võimalusi nendest reeglitest kõrvalehiilimiseks. Silmas tasuks pidada seda, et tihti nõutakse fännilehe sõbraks hakkamist, aga tegelikult ei ole võimalik seda kampaanialäbiviijal kontrollida, sest fännilehe administraator näeb lehe viimast 500 like‘i. Tõsi võimalik on like tuvastada inimeste profiililt, kuid siis peaks inimesi ükshaaval läbi vaatama, aga need inimesed, kes selle info on peitnud, nende puhul pole midagi näha. Seega ei ole kampaania kõigi suhtes aus ning on vastuoluline. Tööriista kasutamine
Tööriista kasutamisel võib esineda vigu. Juhul kui avastad mõne või sul on hea idee, kuidas seda veel paremaks teha, anna kindlasti meile teada! |