Facebook katsetab viimasel ajal pidevalt uusi viise Facebooki reklaame efektiivsemaks muutmiseks ja proovib seeläbi investorite usaldust tagasi võita. Teisipäeval teatas üks Facebooki teemaline blogi, et mõned üksikud testgruppi kuuluvad fännilehed said võimaluse proovida uut viisi postituste reklaamimiseks. Nimelt saab uuenduse abil lehel loodud postitusi suunata ainult nendele inimestele, kes veel Loe edasi […]
Facebook katsetab viimasel ajal pidevalt uusi viise Facebooki reklaame efektiivsemaks muutmiseks ja proovib seeläbi investorite usaldust tagasi võita. Teisipäeval teatas üks Facebooki teemaline blogi, et mõned üksikud testgruppi kuuluvad fännilehed said võimaluse proovida uut viisi postituste reklaamimiseks. Nimelt saab uuenduse abil lehel loodud postitusi suunata ainult nendele inimestele, kes veel konkreetse fännilehe sõbrad veel ei ole. Selline postitus kutsub üles inimest lehe fänniks hakkama, kuna lisaks tavalisele postitusele on seal ka lehe sõbraks hakkamise nupp. Makstud postitus näeb välja järgmine: Nagu pildilt näha, näeb reklaam välja nagu tavaline postitus, kuid üleval paremas nurgas on lehe fänniks hakkamiseks “Like” nupp ning all ka viide sellele, et tegu on makstud reklaamiga (Sponsored). Varem nägi makstud postitusi ainult lehekülje fännid või nii fännid kui nende sõbrad. Facebook ise ei ole uuendust täpsemalt kommenteerinud, vaid kinnitas, et sellist uuendust testitakse. Ilmselt lähiajal jõuab uuendus ka Eestisse ja me anname sellest kindlasti ka siin teada. |