Maikuu alguses muutus Ühendriikide ettevõtetele võimalikuks lisada ning luua oma lehel erinevaid pakkumisi (Offers), mille kaudu fännidel on võimalik krabada endale “kaks ühe hinnaga”, “-30%” või muid sääraseid pakkumisi. Tänase seisuga on säärane funktsionaalsus ka eestlaste koduõuele saabunud. Facebook Offersi kaudu pakkumiste ja “diilide” ülesseadmine on äraütlemata lihtne: Selleks pead Loe edasi […]
Maikuu alguses muutus Ühendriikide ettevõtetele võimalikuks lisada ning luua oma lehel erinevaid pakkumisi (Offers), mille kaudu fännidel on võimalik krabada endale “kaks ühe hinnaga”, “-30%” või muid sääraseid pakkumisi. Tänase seisuga on säärane funktsionaalsus ka eestlaste koduõuele saabunud. Facebook Offersi kaudu pakkumiste ja “diilide” ülesseadmine on äraütlemata lihtne:
In Store Only – pakkumiste puhul saad sa luua pakkumistele ribakoodi enda poolt määratud väärtustega, mida hiljem kasutaja saab näidata nii telefonis, kui ka väljaprinditud kujul. Pakkumiste loomisel saad seda luua vastavalt enda soovidele ja plaanidele – nimelt saad lisada pakkumisele ruudukujulise pildi, pealkirja, kasutustingimused, kaua pakkumine kestab ning isegi määrata, mitu korda seda pakkumist omistada saab. Kui valikud tehtud, kuvatakse milline pakkumine hakkaks olema ning palutakse määrata reklaamieelarve, mida soovid kulutada pakkumiste levitamiseks. Pakkumiste levikule aitab kaasa jagamisfaktor – ning see väljendub siis, kui keegi omistab mingi pakkumise – seejärel näevad tema sõbrad, et ta on säärase pakkumise omistanud, kui keegi nende seast leiab, et säärane pakkumine on midagi väärt ning otsustab ka osa saada – näevad nüüd ka tema sõbrad. |