Viimase aasta jooksul on Facebook viinud läbi palju uuendusi, mille eesmärgiks on olnud muuta Facebook kasutajasõbralikumaks ja läbipaistvamaks. Tuleva aasta alguses muutuvad asjad veelgi paremaks! Iga päev kasutatakse Facebooki selleks, et siduda end inimeste, paikade ja asjadega, millest väga huvitutakse ja hoolitakse ning seda just erinevate rakenduste ja teenuste kaudu. Need võimalused on nüüd avardumas: […]
Viimase aasta jooksul on Facebook viinud läbi palju uuendusi, mille eesmärgiks on olnud muuta Facebook kasutajasõbralikumaks ja läbipaistvamaks. Tuleva aasta alguses muutuvad asjad veelgi paremaks!
Iga päev kasutatakse Facebooki selleks, et siduda end inimeste, paikade ja asjadega, millest väga huvitutakse ja hoolitakse ning seda just erinevate rakenduste ja teenuste kaudu. Need võimalused on nüüd avardumas:
Lihtsad privaatsussätted:
Uus Privacy Basics on interaktiivsete juhistega keskkond, mis vastab kõikidele korduvatele küsimustele kõige arusaadavamal moel. Selle keskkonna kaudu saad näiteks sammhaaval seadistada enda andmete nähtavust, sinuga suhtlemise võimalusi ja valida informatsiooni, mida sa ise näha sooviksid – kontroll on sinu käes.
Avasta enda ümber toimuvat:
Facebook on uuendamas oma asukohapõhise informatsiooni hankimise põhimõtteid ja peagi saad oma asukoha järgi teada, millised sõbrad on sinu lähedal, mida nad teevad ja mõtlevad ning kuhu kasvõi koos minna võiks.
Mugavad ostukogemused:
Näiteks hetkel on testimisel Buy-nupp, mis aitab teha tehinguid kiiremini ja Facebookist väljumata.
Informatsiooni tõlgendamine:
Sinu seadme aku kestus ja signaali tugevus on samuti olulised, et rakendused sinu seadmes ka hästi töötaks – selleks küsitakse muidugi sinu asukoha tõlgendamise luba.
Koostöö Facebooki ja rakenduste vahel:
Viimastel aastatel on seda palju lihvitud. Näiteks, kui oled Instagramist välja logitud, saad Facebooki informatsiooniga ka oma Instagrami kontole sisse logida ja kõik jääb endiselt turvaliseks.
Sinu andmed ja reklaamid:
Facebooki kasutajatele jääb tihti arusaamatuks, milliseid andmeid reklaamijatele jagatakse – siinkohal mingeid uuendusi ei toimu, vaid Facebook aitab lihtsalt reklaamijatel jõuda oma sihtgrupini ütlemata, kes sa oled.
Kontroll reklaamide üle:
Kui eelnevalt seadsid Facebooki reklaamidele oma sülearvutis mingid piirangud, siis mobiilile ja tahvelarvutile need ei laienenud. Nüüd aga ühilduvad need sätted kõikide seadmetega ja vajadusel võid neid siis ka eraldada.
Facebook loodab, et uuendused lihtsustavad oluliselt Facebooki kasutamist. Kasutajate andmete kaitse ja privaatsussätted on kõige aluseks ja need sammud on väga tähtsad, et kõigil oleks jätkuvalt hea ja mugav Facebookis olla.