Facebooki reklaamide loomine on tänaseni olnud enamikele turundajatele alguses ebamugav ning keeruline. Nüüd on sotsiaavõrgustik otsustanud seda protsessi muuta lihtsamaks ning arusaadavamaks ka inimesele, kes igapäevaselt Facebooki adse ei loo. Neljapäeval teatas Facebooki meeskond ametlikult, et on muutnud reklaamide loomise töörista kujundust, et muuta reklaamide loomine inimestele ja ettevõttetele arusaadavamaks, Loe edasi […]
Facebooki reklaamide loomine on tänaseni olnud enamikele turundajatele alguses ebamugav ning keeruline. Nüüd on sotsiaavõrgustik otsustanud seda protsessi muuta lihtsamaks ning arusaadavamaks ka inimesele, kes igapäevaselt Facebooki adse ei loo. Neljapäeval teatas Facebooki meeskond ametlikult, et on muutnud reklaamide loomise töörista kujundust, et muuta reklaamide loomine inimestele ja ettevõttetele arusaadavamaks, silmas pidades just reklaamkampaania eesmärke. Näiteks kas reklaami eesmärk on sada fännilehele rohkem fänne (like) või promoda mõnda fännilehe postitust. Näide, kuidas uus reklaamide loomise tööriist välja hakkab nägema: Uus disain aitab visuaalselt lihtsamini luua erinevat tüüpi reklaame vastavalt ettevõtte seatud eesmärkidele ning arusaadavam on ka reklaami täpne sihtimine asukoha, vanuse, soo, huvide või mõne teise parameetri järgi. Samuti annab uuendus turundajale parema pildi sellest, mis moodi sponsoreeritud (makstud) postitused kasutajate seinal välja näevad. Facebooki esindaja selgitas: “Me oleme näinud, et tavalisi reklaame ja sponsoreeritud postitusi kombineerides saavutavad turundajad parimaid tulemusi. Kuna reklaamid aitavad fännilehtedel rohkem fänne koguda ning seejärel saab sponsoreeritud postitusi kasutades jõuda fännide ja nende sõpradeni. Uuendus muudab reklaamide loomise protsessi, optimiseerimise ja tulemuste mõõtmise tänu eesmärgipõhisele lähenemisele lihtsamaks.” |