Eelmine nädal tegin Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil ettekande teemal “Milline on hea teenindus internetis?“. Rääkisin, kuidas ettevōtted oma kliente kuulates, nendega suheldes, neid üllatades ja oma tegevusi kajastades, saavad pakkuda meeldejäävat teenindust (ja elamusi), muuta kliente lojaalsemateks ja panna neid oma positiivsetest kogemustest ka teistele rääkima. Tahan selles blogipostis oma ettekande slaide jagada, kuid see pole...
Eelmine nädal tegin Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil ettekande teemal “Milline on hea teenindus internetis?“. Rääkisin, kuidas ettevōtted oma kliente kuulates, nendega suheldes, neid üllatades ja oma tegevusi kajastades, saavad pakkuda meeldejäävat teenindust (ja elamusi), muuta kliente lojaalsemateks ja panna neid oma positiivsetest kogemustest ka teistele rääkima.
Tahan selles blogipostis oma ettekande slaide jagada, kuid see pole antud postituse ainus põhjus. Nimelt olen ma ise suur konverentside fänn ja tihtipeale olen pidanud puudust tundma sellest, et peale slaidide (kui neidki jagatakse) ei saa ma kuulatud ettekande kohta mitte mingisugust lisainformatsiooni. Äkki oli ettekande tegijal veel häid näiteid, videoid vōi case-study‘sid, mida ta jagada tahtis, aga need ei mahtunud etteantud ajapiiridesse? Ehk oli tal häid lugemissoovitusi, mis seostuvad tema ettekande teemaga? Ma arvan, et ma pole ainuke, kellel sellised mōtted peas ringlevad. Seetōttu otsustasin seda ettekannet koostades, et tahaksin ülesse panna ka erinevat boonusmaterjalid. Loomulikult vōiks kogu selle boonusmaterjali panna blogiposti vōi lihtsalt Slideshare’i (slaidide jagamiseks loodud keskkond) kommentaaridesse ülesse. Aga see oleks ju liiga tavaline. Kuidas aga ettekande boonusmaterjali lihtsamalt ja visuaalsemalt kuulajateni toimetada? Lōpptulemus on siin: “Milline on hea teenindus internetis?” slaidid ja boonusmaterjalid. Ma loodan, et tulemus meeldib blogilugejatele ja ka mu ettekannet kuulanud inimestele. |