Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Robot Meedia - Eestlastele meeldivad suured ostukohad. TNS Emori kaubanduskeskuste seireuuringu...

Lisa oma blogi
Eestlastele meeldivad suured ostukohad. TNS Emori kaubanduskeskuste seireuuringute põhjal võib järeldada, et mida suurema pinnaga on ostukeskus, seda suurem on võimalus tarbija südant võita. Näiteks 2003. aastal oli Tallinna suurima müügipinnaga ostukeskus Kristiine Keskus (29 500 ruutmeetrit) ning tegemist oli tollal Tallinna tööstuskaupade turu liidriga nii ostjaskonna laiuse kui ka maine poolest.

Pärast uue suurima keskuse - Ülemiste Keskuse - avamist 2004. aastal (38 000 ruutmeetrit) sai peagi parimaks tööstuskaupade ostukohaks Ülemiste keskus. Pärast 2009. aasta laienemist on Tallinna tööstuskaupade turul võtnud liidripositsiooni Rocca al Mare keskus (58 000 ruutmeetrit).

Seega on ilmne, et taas uksed avanud ning nüüd taas suurimal Ülemiste keskusel (60 000 ruutmeetrit) on suur potentsiaal jälle tarbijate lemmikuks tõusta.

Loe veel: miks meid tõmbab suurtesse ostukeskustesse aga ameeriklasi mitte http://bit.ly/1zUH04O