Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Inspired - Eestlaste esmane motivatsioon sotsiaalvõrgustike külastamiseks on soov rohkem üm...

Lisa oma blogi
Eestlaste esmane motivatsioon sotsiaalvõrgustike külastamiseks on soov rohkem ümbritsevast teada saada- eile toimus Inspired'i järjekordne Mini Academy.
Maailma suurima sotsiaalmeedia uuringu järjekordse laine Wave 7 taustal saime Erki Heinsaare (Mediabrands Digital) esitluse kaudu teada, mida eestlased tegelikult sotsiaalvõrgustikes teevad ning millised on erinevate valdkondade huviliste ootused sotsiaalmeediast saadavale sisule.
Teise ettekande sisuks oli viimasel ajal palju räägitud televiisori järelvaatamise trendid, mida aitas meil enda jaoks lahti mõtestada antud valdkonna tuntuim spetsialist- Peeter Teedla (TNS Emor).