Eestis on e-turundus ja veebis kohalolek ettevõtetele ülioluline. Google viimase uuringu kohaselt on internetil Eesti tarbija ostuotsuste tegemistel väga oluline osa. Ostueelseid uuringuid internetis teeb ligikaudu 73% tarbijatest, mis ületab isegi Euroopa ühe suurima e-kaubanduse turu Ühendkuningriikide näitajad. Loe lähemalt Delfist: http://arileht.delfi.ee/news/tarbija/google-uuris-eestlaste-ostukaitumist.d?id=67161052
Google uuris eestlaste ostukäitumist arileht.delfi.ee Google'i tarbijakäitumise uuringu Consumer Barometer 2013 tulemuste põhjal on eestlaste ostuotsused väga kaalutletud. Enne toote soetamist tehakse internetis põhjalik taustauuring. Eesti kaasati Google'i uuringusse esimest korda ning küsitluses osales rohkem kui 2000 internetikasutajat. |