Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Eesti turul ca 20 metallietevõtet. Pakkumine ületab nõudluse mitmekordselt. Ühes...

Lisa oma blogi
Eesti turul ca 20 metallietevõtet. Pakkumine ületab nõudluse mitmekordselt. Ühesugune kaup, ühesugused teenused. Ostetakse samadest tehastest. Brände ei ole, raud on raud. Samad ostjad, madal kasumlikkus (brutomarginaal 10-12%). Äritegevuseks vajaliku raha hulk väga suur. Otsustamine väga ratsionaalne, otsustajaks on Exceli tabel. It’s just business, nothing personal? Ei ole päris nii. Metallimüük on väga personaalne äri. Väljakutse agentuuridele - kuidas teha nii, et kui öelda „raud“, tuleb kõigile pähe juba 20 aastat turul tegutsenud Bermet? - terasprofiilide tootja Bermet Management omanik ja juht Ergo Metsla @ Best B2B 2013